Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Sunday, July 15, 2012

Johnny Depp akhirnya meninggalkan Vanessa untuk bersama pelakon baru Amber 26 tahun

Share







Ramai yang sudah tahu,pelakon hollywood yang cukp famous dan digilai di seluruh dunia iaitu Johnny Depp akhirnya telah berpisah dengan kekasihnya Vanessa Paradis setelah 14 tahun bersama dan memiliki dua orang anak yang berusia 13 tahun dan 10 tahun.


Semuanya berpunca daripada cinta lokasi,di antara Johny Depp dan Amber Heard, heroin dalam Filem The Rum's diary yang melakonkan watak intim dengan Johny Depp.

Menurut sumber,memang sah mereka bercinta.Johnny Depp membeli seekor kuda buat Amber yang berusia 26 tahun untuk mereka bersiar-siar bersama..ala-ala romatik gitu.

Sebelum ini Vanessa pernah menyuarakan kebimbangan cinta lokasi di antara Johnny Depp dan pelakon wanita lain. Vanessa telah melarang Jonny Depp dari melakonkan watak intim dengan Angelina Jolie,kerana sebelum ini angelina telah merampas Brad Pitt daripada Aniston.
 
Namun rupanya akhirnya Johnny Depp jatuh cinta dengan pelakon baru Amber Heard yang dipilihnya semasa Casting untuk pemilihan heroin The Rum's Diary.

Ya selepas 4 kali casting,Pusingan terakhir Johnny Depp harus memilih heroin nya.Dan Johnny ternyata terpikat dengan amber dan memilih sebagai heroin nya.Menurut Johnny melihat kejelitaan Amber adalah seperti melihat primadona filem Klasik.


Amber memuji Johnny Depp


Amber Heard and Johnny Depp
Amber menyifatkan Johnny sebagai penyeri sesuatu tempat,katakanlah tempat atau majlis itu biasa-biasa aja tetapi apabila Johnny Depp berada sama pasti menceriakan susasana.

Bahkan Amber mengatakan bahawa Depp kelihatan jauh lebih handsome dan menarik dari jarak dekat.

Sebenarnya Amber yang berumur 26 tahun sebelum rapat dengan Johnny Depp,dia mempunyai kekasih sama jantina..ini bermakna Amber adalah seorang Biseksual.





Tasya van Ree

Kekasih Amber sebelum Johnny Depp,perempuan


apabila ditanya tentang perkara tersebut,Amber memberitahu dia adalah seorang yang berfikiran bebas,dia mengikut apa saja kata hatinya,asalkan memberikan kebahagiaan.

 Amber Heard
Amber juga memuji jari panjang milik Johnny Depp..katanya “Johnny is extremely sexy. His long fingers can do many things.”

apabila ditanya apa maksud Amber,dia hanya menjawab “Shhh! I won’t tell you.”

 

Johnny Depp memberi Vanessa paradis US 155 juta sebagai pampasan perpisahan mereka


Walaupun pasangan ini tidak pernah berkahwin,namun Johnny Depp memberikan sejumlah wang yang besar untuk Vanessa sebagai tanda maaf dan pampasan untuk perpisahan mereka,supaya Depp dapat terus rapat dengan anak-anak tanpa halangan.




No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-