Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, July 12, 2012

Gambar "yearbook" Selebirti Hollywood

Share







 Zoey Deschannel yang agak chubby semasa sekolah..tp tetap comel
 Betul ke nie gambar Brad Pitt Masa remaja?nampak tua je...Sebab rasanya wajah Brad Pitt lebing tirus semasa muda
 Tom Cruise..
 Beyonce..nampak remaja mcm baru 13-14 tahun je..
 Comotnye wajah Zac Efron kat sini..haha
 Lady Gaga...tak nampak freak mcm sekarang nie...
 Megan Fox ,mungkin sekolah rendah kot,gigi pun rongak lagi hehe..
 Geoge Clooney..OMG sangat geek dan mcm pakcik dengan spek besar
 Okey nie Emma Stone,heroin Spiderman yang baru...Kelakar okey filem Spiderman baru...best jugak.
 Ryan Seacrest..ok nampak mcm budak chubby yang nerd2 disini...
 Tina Fey,wajah serupa je sekarang dengan dulu
 President US... barack Obama..


 Marilyn Manson katenyer,sensasi tak brape kenal..ehe
 Adam Levine,handsome jugak masa remaja mesti dah byk peminat sejak zaman skolah2 gitu
Sape nama dia,ish lupa lak..Fergie..dahinya sangat sempit ye..

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-