Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, May 4, 2012

Bob Kuman meninggal Dunia

Share







Al fatihah.Sama-samalah kita sedekahkan bacaan Al-Fatihah kepada arwah Bob Kuman yang baru meninggal pagi tadi...

Kesian sungguh baru je seminggu dua nie kecoh tentang kisah Bob yang kesusahan dan kesakitan terlantar di hospital.Rupanya ajal dan hampir tiba...

Takziah Sensasi ucapkan kepada keluarga arwah.Semoga arwah ditempatkan dikalangan org beriman..

Perkhabaran yang pasti mengundang pelbagai emosi apabila berita yang disahkan sendiri oleh pihak kakitangan hospital Sungai Buloh dimana pelawak kesayangan kita, Bob Kuman atau nama sebenar allahyarham, Husni Mohd Rawi telah meninggal dunia.
Bob Kuman yang memang terkenal dengan sikap dan lakonan komedinya telah dimasukkan ke hospital Sungai Buloh awal tahun lepas setelah mengalami kemalangan ketika di lokasi penggambaran drama ‘Jangan Pandang Belakang Congkak” di Hulu Langat sekitar tahun 2011.
 
Berita ini turut disahkan oleh wartawan Mazidul Akmal Sidek di dalam blog rasminya dan memberitahu Bob Kuman menghembuskan nafasnya yang terakhir pada jam 4.38 siang tadi di kediamannya di Seksyen 11, Kota Damansara. 
“Kakitangan Ambulan Hospital Sungai Buloh telah mengesahkan Bob Kuman meninggal dunia pada jam 4.38 petang tadi.”

Gambar Nora seksi tayang dada hiasi majalah Glam

Share







Sensasi tahu gambar Seksi Nora nie dah tersebar sejak dua tiga hari lepas.


Daring betul Nora bergambar mcm nie,maklumlah Nora kan sering dikatakan sweet,innocent,baik gitu..

Pun begitu nie lah sebenarnya dunia artis.. Secara umumnya kalau jadi artis memang sering kali dikaitkan dengan dunia yang sosial, seksi,glamour,kontroversi.

Baru-baru nie Nora mengerjakan Umrah,Semoga lepas nie Nora tak pakai seksi seksa sangat lah ye.


nora danish glam
nora danish glam
nora danish glam
nora danish glam

Wednesday, May 2, 2012

Gambar Perkahwinan Azza dan Watie Elite

Share








watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite7
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite


Majlis resepsi yang diadakan di kediaman Setiausaha Akhbar Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan, Datuk Ruhaidini Abd Kadir. Watie dan Azza dengan Azlan Zulaily teruja dapat bersanding bersama-sama.

Pada majlis tersebut, turut hadir bagi memeriahkan majlis adalah kerabat diraja Pahang iaitu Datuk Tengku Kamaruzaman. Manakala artis yang turut hadir adalah Mawi dan isteri, Ekin, Haiza, Maya, Zain Saidin, Sasha (Elite) dan Zila Bakarin.
watie elite azza elite

Kes Cerai Rita-Aidil tangguh kerana Rita tidak bersetuju

Share







Pagi tadi telah berlangsungnya prosiding sebutan kes lafaz cerai pelakon popular, Rita Rudaini Mokhtar dengan pemain bola sepak negara, Aidil Zafuan Abd Razak di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang. Walau bagaimanapun, kes tersebut terpaksa ditangguhkan pada 16 Mei depan atas sebab tidak mendapat persetujuan dari pihak Rita.

“Allah dah tetapkan perkara ini cuma saya nak tahu atas sebab apa dia menuntut penceraian ini. Jika betul dia nak bercerai, kenapa tunggu sampai empat bulan. Sebenarnya hati saya dah kebas dan lali kerana sebelum ini pun perkara ini pernah berlaku, namun siapa tak nak perkahwinan mereka kekal, siapa yang nak kan penceraian. Saya sayangkan perkahwinan dan anak-anak saya,” ujar Rita ketika ditemui sejurus selesai prosiding tamat.

“Ini kali ketiga dia keluar rumah. Sepatutnya saya yang perempuan lari balik rumah emak, tapi ini dia. Dulu masa awal-awal kahwin kami susah dan kena macam-macam, kenapa boleh berbincang, tapi bila nak cerai, kena lari-lari. Buat apa saya nak nasihat dia dan nak atur hidup dia. Bagi saya dia ada akal, dah besar dan dah ada dua anak, jadi sepatutnya dia lebih matang.

“Jika benda ini tak ada campur tangan, ia tak akan jadi macam ini. Sebelum dia keluar, dia terkantoi dengan saya apabila beritahu kakak sulungnya telah mengatur rumahtangga dia. Dulu masa nak terima dia, dia dah janji dan sumpah depan saya serta ibu yang dia tak akan bagi lagi keluarga masuk campur. Sebagai suami, dia perlu bertanggungjawab dan kena selesaikan masalah dalam rumah. Bagi saya, dia tak ada pendirian tetap, itu yang buat saya kecil hati.

“Apa-apapun, daya harap benda ini berjalan dengan lancar. Apa saja keputusan, saya terima dengan redha. Cuma saya ingin tegaskan, apa saja berlaku, saya akan tetap ‘fight’ untuk anak-anak,” ujar Rita yang ditemani ahli keluarganya.
Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-