Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, April 14, 2012

Zed Zaidi pertikai kemenangan Aaron,Aaron kata Zed kurang matang

Share







Terkejut juga Sensasi dengan tweet yang dilakukan oleh Zed Zaidi seolah-olah tidak senang dengan kemenangan Aaron aziz..Menurut Zed,rakyat Malaysia telah merosakkan industri Seni tanah air apabila memilih artis luar..

Bagi sensasi,Aaron memang berlakon dalam industri seni tempatan jadi dia dah jadi sebahagian dari industri seni negara,kenapa nak menafikan haknya..

Lainlah kalau Anugerah Bintang Malaysia Popular..mungkinlah kot..haiyoo..Banyak songeh lah Zed Zaidi nie.. Sensasi rasa Zed kena lebih berfikiran terbuka,jangan terlalu 'dengki' ke ape ke..

Bagi Zed kemenangan Aaron seperti negara dijajah..oh peliss lah..Aaron memang mencipta nama dan berlakon di Malaysia,Aaron sendiri mengakui berbangga dan gembira di Malaysia..dan banyak menyumbang kepada industri seni.



zed zaidi bengang

zed zaidi bengang


Menurut Aaron ,Zed Zaidi kurang matang..

"Saya tak boleh nak halang dia untuk menulis apa sahaja dalam entri Twitter miliknya kerana itu hak masing-masing. Cuma jika begitulah pemikiran dia yang juga merupakan orang penting dalam Seniman, saya rasa, dia tak cukup matang. Apa-apa komennya itu tidak menjejaskan saya," katanya.

"Apa juga jenis seni sekalipun, ia sebenarnya tiada sepadan. Lagipun kemenangan ini adalah pilihan orang ramai. Kalau saya kacau periuk nasi dia, lainlah. Insya-Allah, kalau dia masuk pertandingan saya akan undi dia,” sindir Aaron

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-