Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Sunday, April 15, 2012

Share







Semasa Kisah Apek dikatakan menjadi punca perpisahan Liuney dan tunangnya putus tunang,Apek sudah dikatakan berpisah dengan Dahlia Teck.

Namun selepas beberapa ketika,gossip Apek dan Liuney mula reda ,selepas Liuney sendiri memberitahu akhbar bahawa dia tidak ada apa-apa hubungan dengan Apek.

Namun perhubungan Apek dan Dahlia menjadi misteri ..Baru-baru ini dalam majalah URTV,Apek telah memberitahu wartawan bahawa kini dia memang "single" tanpa awek,dan ingin menumpukan sepenuh perhatian terhadap skuad bola sepak negara.

Wah makin naiklah saham KFCM lepas nie..saja nak umumkan dah single kannsss..hehe


Kenyataan KFCM dalam URTV:

Saya dah tak ada awek. Saya sekarang sudah single. Dalam keadaan sekarang, saya nak tumpukan perhatian kepada kerjaya dan keluarga saya dulu. Malas nak bercerita tentang cinta yang sudah tidak berpanjangan.

Apa sebenarnya tentang kami, cukuplah saya dan dia yang tahu. Tidak ada punca orang ketiga. Saya lebih senang bersendiri dulu kalau nak memikirkan soal cinta.

Sensasi harap KFCM kurangkan kontoversi dan tingkatkan prestasi..tapi tue la sebagai manusia biasa ,muda lagi pulak tue tentu nya Apek punyai naluri nak bercinta-cinta...Dan nak sorok pun susah lah sebab semua nak jaga tepi kain Apek..So kita tunggu siapakah awek terbaru Apek nanti...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-