Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, April 23, 2012

Imej Najwa Latiff dikritik

Share







Penyanyi remaja yang dikenali dengan lagu Cinta Muka Buku,Najwa Latiff dikritik kerana imej yang dibawa dikatakan tidak bersesuaian dengan umurnya yang baru menginjak 17 tahun.Najwa bakal menduduki SPM tahun ini.

 Kakak Najwa Shafikah Latiff disalahkan kerana tela memilih fesyen yang salah untuk Najwa.Namun menurut Najwa,kakak nya tak patut dipersalahkan ini semua salah faham dan dia sendiri masih tercari cari imej yang sesuai untuk dirinya.

"Pemilihan imej saya tidak hanya ditentukan oleh kakak, malah ia melibatkan pihak pengurusan dan saya sendiri. Tidak adil menuduh kakak saya menjadi punca kepada masalah imej dan fesyen saya.
"Sebenarnya, kami akan berbincang terlebih dahulu sebelum saya menghadiri apa-apa acara hiburan. Orang ramai sudah salah faham tentang perkara ini," katanya lagi.
 su imej penyanyi lagu Kosong ini semakin menjadi perhatian sejak beliau memperagakan busana rekaan Wan Huzairil di Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-25 (ABPBH2012) pada 8 April lalu, yang dikatakan tidak sepadan dengan usianya.
Kakak Najwa juga telah dipersalahkan sebagai punca fesyen dan penampilnya yang pelik pada malam itu. Tetapi Najwa kemudiannya berkata, “Saya masih baru dan tercari-cari fesyen yang bersesuaian dan sepadan. Namun, saya tidak berkecil hati walaupun segelintir pihak masih mempertikaikan imej saya.”


2 comments:

bler_face said...

skati najwa la nak fesyen macam mane..!!! busybody btol la kowng sume ni..!!! kate jela dengki, nak kritik fesyen owng plak..!!! sibuk je..!!!

bler_face said...

skati najwa la nak fesyen macam mane..!!! busybody btol la kowng sume ni..!!! kate jela dengki, nak kritik fesyen owng plak..!!! sibuk je..!!!

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-