Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, April 4, 2012

Gambar bekas anggota Elite semasa pernikahan Azza

Share







Majlis nikah Azza Elite sudahpun selesai pada 1 April yang lepas,namun kontroversi Azza tidak menutup aurat semasa bernikah di masjid masih menjadi isu.Takpe lah,jadikan iktibar selepas nie supaya orang ramai faham tertib masuk masjid menutup Aurat.

jom tengok gambar anggota kumpulan Elite yang suatu ketika dahulu muda remaja,kini masing-masing dah beranak pinak.hehe..

Cume Sensasi rasa mekap kahwin Azza kurang menyerlah,manakala make up Rozita Che Wan pula mcm terlebih sudah...ok layan...

reunion kumpulan elite

reunion kumpulan elite

reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite

reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite
reunion kumpulan elite

Eh,pengantin laki apsal pegang watie plak...Bini awak kat belakang tue,jangan silap pula..ehe
reunion kumpulan elite

1 comment:

Fahmi Yunus said...

Dulu Teo Nie Ching masuk Surau kat Kajang tu. heboh masuk berita bagai. Sekarng orang Melayu kita sendiri masuk Masjid tak tutup aurat? Bengang dengan Melayu yang tak reti jaga adab kat Masjid pastu heboh2 pasal orang bukan Islam masuk masjid tak tutup aurat, tak tau kesucian. Apa kita boleh buat? Huhuhu

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-