Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, April 5, 2012

Gambar Adda,bekas kekasih Mamat sudah bernikah

Share







Adda merupakan bekas kekasih Mamat sepah,yang suatu ketika dahulu menimbulkan kontroversi apabila mendakwa Mamat curang dan seorang playboy.

Setelah kecewa dengan Mamat ,Adda sudah menemui pengganti dan baru melangsungkan perkahwinannya dengan jejaka pilihan.

Ada merupakan adik kepada Rody Kristal dan juga bekas penyanyi kumpulan Butterfly.

Tahniah sensasi ucapkan kepada Adda dan semoga bahagia disamping suami tercinta.
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket

2 comments:

Anonymous said...

aiiii.. mcm kapal pecah jer muka laki si adda nih.. terdesak sgt dah ke nak kawin...???

Anonymous said...

mcm kene guna-2 je... takkan cun macam ni taste die cmni...pesal die selalu gilekan or muke pecah...mamat pun same ..

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-