Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, March 9, 2012

Video Ekslusif Walimatulurus Lisa dan Yusry bahagian 1 dan 2

Share







Walimatul Urus Lisa dan Yusry bahagian pertama nie,menceritakan bagaimana permulaan kisah cinta Lisa dan Yusry.Dimana keluarga Yusry menceritakan perubahan diri Yusry yang dulu pendiam dan moody,berubah jadi mula bercakap dan gembira..Serta perjumpaan secret derang semasa anugerah.Date Yusry dengan Mak Lisa..memang kelakar dan sweet sgt bila tengok Video nie..

Mak Lisa pun banyak cerita tentang diri Lisa yang dilamun cinta..

Menurut Lisa,Video Klip Terhangat dipasaran dimana Yusry memakai baju hitam telah menarik hati Lisa.. Yusry pula tertarik pada Lisa semasa menonton Videoklip Lagu Zahid..

Nak tahu lebih lanjut..jom tengok Video nie..memang dah agak lebih seminggu dua dah perkahwinan Yusry dan Lisa,tapi kisah cinta romantis mereka nie memang menarik..buatkan Sensasi tersenyum sepanjang menonton Video nie..





Dalam Bahagian ke-dua pula,lebih kepada persiapan perkahwinan mereka,dimana korang boleh melihat Lisa mandi bunga,acara berinai dengan rakan-rakan dah ahli keluarga dan khatam al-quran...Rupanya cincin kahwin Lisa dan Yusry adalah rekaan mereka sendiri yang mempunyai makna tersendiri...

Lisa sukakan Perkahwinan yang ala-ala princess,manakala Yusry sukakan perkahwinan di taman,tapi memandangkan Malaysia beriklim panas dan lembab (hujan) so buat dalam dewan je lah senang,tak payah berpeluh atau berhujan..nanti tak pasal. pengantin baru kene sunburn..

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-