Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, March 9, 2012

Gambar Neelofa dan anak saudaranya,terserlah sifat keibuan

Share







Memandangkan Neelofa belum berumahtangga,keinginan untuk memanjakan kanak-kanak dan bayi cume boleh dilakukan kepada anak saudara dan kanak-kanak lain,maklumlah belum ada anak sendiri..

Neelofaa kelihatan suka dengan kanak-kanak...siap pakaikan pampers lagi untuk anak saudaranya..

Memang lah ramai je org yg belum kawen pun buat benda yg sama ..tp Neelofa kan cantik..dapat tgk gelagat neelofa dengan kanak-kanak pun interesting jugak kan.hehe..
Layann..


Neelofa kelihatan cantik berimej muslimah


Mak dan ayah Neelofa..muka derang nak seiras dah..

1 comment:

Anonymous said...

tu datuk dia bukan bapak dia

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-