Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, January 6, 2012

Wajah-Wajah Rozita Che Wan dulu dan sekarang..

Share








Biasa lah bila ada selebriti yang nampak cantik sikit,pasti ada yang meragui keaslian wajahnya.
Rozita Che Wan kini berusia 38 tahun,masih lagi cantik jelita ,sering dikaitkan dengan jejaka muda.

Rozita kini bertstaus janda dan mempunyai dua orang anak lelaki yang masih bersekolah.Terbaru khabarnya Rozita sedang bercinta dengan Zain,anak-anak Rozita juga rapat dengan Zain Saidin ,adik kepada Sasha Elite .

Dulu Zain pernah memberitahu dia minatkan Rozita,so skrg dah dapat bercinta,okey lah tue..hehe..cinta tak mengenal umur?

Rozita memang semulajadi cantik semenjak remaja lagi..kat Cover Majalah Remaja nie,Rozita berusia 19 tahun..

Rozita juga dulu pernah menjadi Miss Malaysia,tahun bila sensasi tak sure...Selain Rozita Vanidah Imran juga pernah menjadi Miss Malaysia.



Perbezaan wajah Rozita ketika memakai tudung dalam gambar dibawah ,dengan wajah sekarang,mungkinkah kerana mekap?

Sensasi tengok Lipstik yang dipakai kat gambar bertudung bawah nie,macam terlebih dari bibir,lepas tue kening dilukis dengan tipis ,dan juga takda bulu mata palsu,mata Rozita kelihatan kurang galak.hehe..

Mungkin Rozita juga agak berisi kot masa nie..nampak wajah chubby.

Di bawah nie pula gambar terbaru Rozita bertudung..bulu mata palsu dah mula dipakai Rozita untuk mencantikkan dan menggalakkan matanya.Wajah Rozita juga kelihatan lebih tirus.





Apapun,bagi Sensasi Rozita sebenarnya memang cantik orangnya,tapi biasalah bila dah jadi artis mestilah nak tambah cantik lagi,melakukan rawatan itu dan ini .Umur dah 38 masih kekal jelita dan mampu mencairkan banyak hati jejaka muda..

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-