Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, January 4, 2012

BOBOI, Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik sertai UMNO

Share







Beberapa selebriti Malaysia kini aktif berpolitik ,masing-masing mempunyai hak untuk memilih kepimpinan yang mereka raakan bagus untuk masa depan generasi,bangsa dan anak-anak.

Jangan lepas nie disebabkan politik,BOBOI ditolak oleh segelintir penyokong parti pembangkang..bukan apa kadang-kadang Sensasi tengok penyokong pembangkang terlalu taksub walaupun jelas depan mata sesuatu yang tidak baik itu berlaku.


“Saya masih rakyat Malaysia walaupun telah jadi ahli UMNO secara rasmi. Sebelum ini juga saya tetap menyokong kerajaan, UMNO cuma kali ini saya memberitahu secara rasmi pendirian saya di dalam parti politik.

“Secara jujurnya, saya amat tertarik dengan cara kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak. Transformasi yang dibawa oleh Perdana Menteri benar-benar memikat hati saya. Oleh itu saya membuat keputusan mahu menyertai UMNO secara rasmi dan secara tidak langsung ingin menyumbangkan tenaga dan buah fikiran demi pembangunan negara serta kemajuan industri hiburan,” ujarnya

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-