Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, December 7, 2011

Video Cerite hot gilew: Ada Dara ? Lu kolot..

Share









haha,sensasi rasa lawak jugak cara percakapan awek yang bercerita dalam Video nie..sebab cara lu ala-ala gengster dowh...mcm hip hop pun ader..hehe

Ada Dara Lu Kolot?sebenarnya kalau ada dara, lu lebih bermaruah ,pandai jaga diri,..patutnya dara haruz lah di simpan sehingga ke malam pertama bersama suami kan..

Ape kejadah dow ada dara lu kolot..(tiru sket ayat awek yg bercerita nie)..

Sensasi pun belum habis tgk video nie..jom layan..

P/s: baru tengok part-part nak last...???? Tetiba je cakap pasal Dettol..haha

2 comments:

Anonymous said...

mcm nk cari glemer je minah ni..nk challenge cikgu shida ke..sume benda nk uplod kt u-tiub.hahahaha

Anonymous said...

betul....la bai. Skrg ni mcm2 cara org nak glamer yek.

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-