Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, December 5, 2011

Gambar Kad Kahwin : Suami Nursyella adalah Dato Redzuan bin Md Yusuf bukan Tan Sri Musa Hassan

Share







Sebelum nie kecoh bila ramai yang membuat spekulassi bahawa suami bekas penyanyi iaitu Syella Kamarudin adalah bekas Ketua Polis negara iaitu Tan Sri Musa Hassan,yang juga merupakan abang kepada pelakon Jalaludin hassan.

Sensasi cuba belek-belek jugak gambar suami syella tue mcm tak jer..

Dan akhirnya kebenaran terbukti juga apabila bekas KPN sendiri menafikan bahawa beliaulah suami baru kepada Syella.

Tak semena-mena nama KPN jadi glamour dengan dunia gossip artis.

Sebenarnya di dalam Kad Kahwin Syella suaminya bernama Dato Redzuan bin Md Yusuf.

Apabila Sensasi google,beliau adalah memegang jawatan dalam bidang Automobile, Head of electronic Vehicles Proton.

Dalam Kad Kahwin nie nama Syella berbinti kan Dato Kamaruddin,Sensasi baru tahu Syella nie anak Dato sebab dulu kan mcm byk cerita Syella nie orang susah semua..

Dengar ceritanya Kemungkinan Syella aalah Isteri kedua jadi untuk menjaga hati keluarga dan nama Isteri Pertama jadi dia merahsiakan suaminya

MUSA HASSAN



4 comments:

Anonymous said...

maaf ye..Dato musa hassan..tu tukar kepada Tan sri Musa Hassan yer

tuan tanah said...

Lor... Kat astro awani diorang sebut najib je, xde sapa kisah..

Anonymous said...

bila pulak la si penipu ni jadi anak datuk... apalah suka sangat hidup menipu budak ni.. kerja hari2 ikut jantan sana sini masuk hotel turun hotel.. takyah la menipu.. i terlebih kenal la dengan u syela oii!!

Anonymous said...

munkin mak syella tu bini kedua ke..or dh cerai dgn bapa dia n bapa dia kawen lain..cb tengok..bapa dia ade title dato tp mak dia puan je...biasa la org pangkat dato ni ada duit suka suka ambil buang isteri....

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-