Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, December 30, 2011

Engku Emran dan Erra tidak tinggal sebumbung lagi?

Share








Lumrah jadi artis semua orang sibuk nak tahu itu ini...Kalau bercerai ramai yang menyibuk,tak bercerai pun ramai jugak yang kepoh..ape pun sebagai blogger kene lah tulis jugak pasal isu Erra nie..

Terbaru selepas pengumuman perkahwinan antara Lisa Surihani dan Yusry,Erra Fazira dihubingi oleh wartawan untuk mengetahui responnye..hehe pelik jugak wartawaan busy body yg amat kan..Dan kata Erra,dia mendoakan kebahagiaan Lisa dan Yusry dan semoga cepat dapat anak comel-comel..

Rumah tangga Erra juga diintai,sumber kononnya teman rapat Erra mengatakan yang rumah tangga Erra dilanda badai,tidak stabil dan sering bergaduh.

Bahkan Engku Emran dikatakan tinggal di rumah ibu bapanya sudah beberapa ketika kerana kelihatan kereta Engku Emran sering ada kat perkarangan rumah ibu bapanya.
Macam kisah Erra dan Yusry sebelum berpisah,mereka tinggal berasingan untuk memulihkan keadaan namun akhirnya memilih jalan untuk berpisah.

Engku Emran kini sedang mencari pekerjaan baru selepas kontrak bersama Bernama TV tamat Oktober 2011 yang lalu dan ini juga mungkin salah satu punca Engku Emran enggan kelihatan di’mata umum.

Ada teman rapat Erra kononnya memberitahu sumber bahawa Erra sering mengadu peihal rumahtangga kepadanya.Kalau betul lah begitu sensasi cuma nak ckp kat teman rapat Erra tue.."shame on you woman sebab jadi seorang yg mulut kepoh dan bercerita hal kwn sendiri.."

Tp Erra menafikan rumahtangga nya bermasalah..Ape pun yang terjadi di antara Erra dan suaminya itu adalah hak mereka,kita sama-sama doakan agar rumah tangga mereka kekal dan utuh sehingga akhir hayat.

Komen Erra tentang isu Engku Emran yang jarang menemaninya di majlis dan event

"Ada orang selesa jika kita kerap membawa pasangan ke acara hiburan dan ada kalanya pula mereka tidak suka. Jadi saya tidak boleh nak ikut kehendak semua. Bagi pihak saya pula, terpulang kepada Emran untuk mengikut saya atau tidak. Mengenai perhubungan kami pula, tidak perlulah saya hendak hebohkan kepada umum. Biarlah rahsia. Lebih-lebih lagi untuk azam 2012 saya ingin memberi fokus lebih kepada kerjaya. "


Aleesya yang comel sungguh persis wajah ibunya kan..

1 comment:

Princess Nur said...

kesian erra..harap2 dia tabah dengan ujian setiap rumahtangganya sbg seorang artis..

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-