Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, December 22, 2011

AC Mizal dan Eizlan Yusof menerima gelaran Datuk hari ini

Share







Sebelum ini,pernah kecoh bahawa AC Mizal bakal menerima gelaran Datuk,kemudian ada khabar angin yang mengatakan penganugerahan tersebut dibatalkan gara-gara isu gelang Magnet Ac yang dikatakan menipu pengguna dengan harga yang berlipat kali ganda dari harga sebenar.


Tapi Akhirnya terjawab jugak persoalan gelaran Datuk apabila pada hari Rabu AC dan Eizlan Yusof menghairi sesi latihan penganugerahan tersebut.

Menurut AC, pengurniaan berkenaan sebenarnya sudah diterimanya sejak sambutan ulang tahun keputeraan baginda yang ke-79 lagi.

Bagaimanapun, upacara pengurniaan kepadanya itu tertangguh kerana dia perlu mengikut giliran senarai penerima darjah kebesaran itu sebelum ini sehingga mencetuskan pertikaian di kalangan orang ramai.

"Pada hari ini (Rabu) saya baru sahaja terlibat dengan sesi latihan untuk upacara penganugerahan Datuk bersempena ulang tahun keputeraan baginda Sultan Pahang yang ke-81.

"Saya berharap dengan pengurniaan Datuk pada esok (Khamis) akan menjawab segala kekeliruan yang tercetus sebelum ini," katanya.

AC Mizal ditemui pada sidang media majlis pelancaran laman sosial pertama Malaysia, mface di Hotel Doubletree by Hilton, di sini, malam Rabu.


No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-