Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, December 28, 2011

Abby masih sayangkan Zul, Berpisah kerana Ego

Share







Sebelum ini,Zul ada membuat kenyataan kepada Media yang dia masih menyayangi Abby setelah 3 tahun bersama. Mungkin setelah membaca kenyataan Zul ,Abby pula akhirnya bersuara apabila turut meluahkan perasaan rindu dan masih sayang kepada Zul melalui media..

Org ketiga bukanlah punca perpisahan mereka tapi dek kerana keegoan,kasih yang utuh pun mampu retak...Kalau sayang cubalah mengalah..Lebih lagi lelaki,janganlah Ego...Lumrah lah wanita merajuk dan lelaki memujuk...Lelaki takut memujuk kerana tak nak nampak dirinya yang merayu dan tercalar ego,konon nanti si awek pijak kepala..tapi sebenarnya lagi lelaki pujuk aweknya,lagilah awek sayang dan menghargai usaha si lelaki tue...

Hati wanita lembut dan sering mengenang sesuatu tue..so berilah kenangan manis kepada si dia..pasti akan dikenang sampai bila-bila..


"Saya tak boleh tipu diri saya. Hati saya masih pada dia. Saya masih sayang dia. Cuma apa yang boleh saya katakan, kami masing-masing ego. Saya rasa ego dia yang lebih tinggi sebab selama ini saya sudah banyak mengalah dan berterus terang", ujar Abby.

Janda anak tiga ini juga memberitahu bahawa beliau dan Zul cuba berusaha untuk memulihkan keadaan tetapi semuanya tidak berhasil. Disebabkan itu perhubungan mereka semakin renggang dan akhirnya membawa kepada perpisahan. Sementara itu, Abby yang merupakan bekas ahli kumpulan Elite ini, mengakui bahawa dirinya masih mengikuti perkembangan bekas kekasihnya itu melalui laman social Facebook dan Twitter.

1 comment:

Anonymous said...

puii..ko ni bajet bagus je ebii..ekeleh

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-