Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, November 30, 2011

Shida Harmi sudah bertunang dan bakal saman Penyebar gambarnya dengan Khairul Fahmi Che Mat,Apex

Share







Andai kata dakwaan tersebut adalah betul, sila tampil ke hadapan dan tunjukkan bukti kukuh.Saya memang mengenali Shida Harmi. Dia bukannya skandal seperti yang diperkatakan oleh orang lain, sebaliknya dia hanya kawan biasa. Saya mengenali Shida sekitar awal tahun ini, kalau tak silap bulan March. Ketika itu, saya masih belum bertunang lagi. Gambar itu pula diambil semasa kami karaoke. Saya tak pasti macam mana gambar ini boleh sampai ke pihak media. Tapi, saya tak rasa Shida sengaja buat macam ni, nak syak sesiapa pun tak boleh. Saya perlu hubungi dia terlebih dahulu sebab nak siasat dengan lebih jelas

Apek ataupun Khairul Fahmi che Mat yang merupakan penjaga Gol harimau Malaya sekali lagi dilanda Kontroversi dengan kisah peribadinya ..

Kali ini dengan seorang perempuan yang bernama shida Harmi,menurut Apex ,Gambar beliau dengan shida diambil sekitar bulan March sebelum bertunang dengan bekas tunangnya iaitu Elia.

Yang mengejutkan melalui screenshot BBM yang didakwa milik Apex dan Shida,Apex dikatakan pernah tido dengan Shida.

Bagaimanapun,Apex menyatakan bahawa semua itu adalah fitnah dan menyuruh org yang menyebarkan gambar tampil memberi bukti kukuh.


Screenshots BBM yang menunjukkan kononnya Apek pernah meniduri Shida


Terbaru Shida menafikan bahawa dia menyebarkan gambar-gambar dan screen shot tersebut.Org yang menyebarkannya bakal disaman untuk membersihkan nama mereka berdua (KFCM dan Shida)


Shida Harmi juga sudah bertunang pada bulan Jun tahun ini dengan seorang jejaka yang merupakan kekasihnya setelah bersama selama 7 tahun.



No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-