Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, November 30, 2011

Aktress Wanita yang mengadu bekas suami (VIP) enggan memberi Nafkah sepatutnya,mengandung anak luar nikah

Share







Sensasi rasa pasti ramai yang menduga aktress yang dimaksudkan adalah "N" kerana sebelum ini kecoh tentang isu nafkah anak sehingga keluar masuk mahkamah,namun akhirnya permohonannya ditolak mahkamah.Aktress ini mempunyai beberapa orang anak hasil perkahwinannya dengan VIP tersebut,

Lebih mengejutkan kononnya aktress yang mempunyai kekasih selama beberapa tahun itu,kini mengandung dan tinggal di Bali sementara menunggu kelahiran untuk mengelakkan dari dihidu media dan masyarakat.

Kekasihnya dikatakan enggan bertanggungjawab kerana mengetahui si aktress ini telah "tidur" dengan orang lain untuk mendapatkan watak lakonan.

Linda Jasmine ,Isteri Que Haidar hamil 4 bulan

Share








Linda Jasmine, 39, telah disahkan oleh doktor hamil 4 bulan dan mempunyai 95 peratus kemungkinan ia adalah bayi perempuan dan kelahiran bayi ini mungkin di sekitar bulan Mei 2012.

“Kandungan saya bakal memasuki empat bulan dan kehidupan saya dalam keadaan baik serta tidak sabar untuk mendapat bayi baru. Doktor mengesahkan bayi ini 95 peratus adalah perempuan. Bagaimanapun masih awal untuk membuat jangkaan,” ujar Linda

Linda juga dikatakan mempunyai alahan terhadap ubat tahan sakit, dan sama seperti sebelumnya, kali ini alahan tersebut berkurangan dari biasa.

“Sama seperti sewaktu hamil anak pertama, Qalif dan Ratu, saya alahan teruk tetapi sekarang semakin kurang,” ujar Linda.

Sebagai ibu, Linda yang pernah menjadi guru tari di sebuah rancangan realiti berkata bahawa dia sanggup berkorban untuk anak dalam kandungannya walaupun dia mengalami alahan kepada ubat tahan sakit.

Shida Harmi sudah bertunang dan bakal saman Penyebar gambarnya dengan Khairul Fahmi Che Mat,Apex

Share







Andai kata dakwaan tersebut adalah betul, sila tampil ke hadapan dan tunjukkan bukti kukuh.Saya memang mengenali Shida Harmi. Dia bukannya skandal seperti yang diperkatakan oleh orang lain, sebaliknya dia hanya kawan biasa. Saya mengenali Shida sekitar awal tahun ini, kalau tak silap bulan March. Ketika itu, saya masih belum bertunang lagi. Gambar itu pula diambil semasa kami karaoke. Saya tak pasti macam mana gambar ini boleh sampai ke pihak media. Tapi, saya tak rasa Shida sengaja buat macam ni, nak syak sesiapa pun tak boleh. Saya perlu hubungi dia terlebih dahulu sebab nak siasat dengan lebih jelas

Apek ataupun Khairul Fahmi che Mat yang merupakan penjaga Gol harimau Malaya sekali lagi dilanda Kontroversi dengan kisah peribadinya ..

Kali ini dengan seorang perempuan yang bernama shida Harmi,menurut Apex ,Gambar beliau dengan shida diambil sekitar bulan March sebelum bertunang dengan bekas tunangnya iaitu Elia.

Yang mengejutkan melalui screenshot BBM yang didakwa milik Apex dan Shida,Apex dikatakan pernah tido dengan Shida.

Bagaimanapun,Apex menyatakan bahawa semua itu adalah fitnah dan menyuruh org yang menyebarkan gambar tampil memberi bukti kukuh.


Screenshots BBM yang menunjukkan kononnya Apek pernah meniduri Shida


Terbaru Shida menafikan bahawa dia menyebarkan gambar-gambar dan screen shot tersebut.Org yang menyebarkannya bakal disaman untuk membersihkan nama mereka berdua (KFCM dan Shida)


Shida Harmi juga sudah bertunang pada bulan Jun tahun ini dengan seorang jejaka yang merupakan kekasihnya setelah bersama selama 7 tahun.



Nabila Kutuk bekas suami di Twitter

Share







Begitulah lumrah bila berpisah ,mulalah keluar semua benda yang buruk dan tak baik tentang pasangan...

Kali nie Nabila Huda menyuarakan kemarahan dan ketidakpuasan hati terhadap bekas suaminya yang dikatakan memburukkan Nabila Huda terlebih dahulu.

Mungkin kerana sedang marah ,Nabila tak berfikir panjang dan terus menghentam bekas suaminya dengan mengatakan yang selama nie Nabila dn keluarga yang mengeluarkan wang utk bersalin, barangan anak dan sebagainya.

Kadang-kadang memang menjadi satu masalah besar dalam sesebuah rumahtangga apabila tanggungjawab kewangan tak dapat dipenuhi suami...

Tapi Sensasi rasa tak patut Nabila buat mcm nie,sebab Nabila seorang selebriti jadi satu Malaysia akan tahu cerita dalam kain anda berdua..secara tak langsung mencalar maruah kedua-dua mereka..


Luna Maya sudah punya pengganti,hubungan dengan Ariel putus

Share








Pasangan selebriti Indonesia terkenal, Luna Maya dan Nazril Irham atau lebih dikenali sebagai Ariel daripada kumpulan Peterpan dikhabarkan sudah memutuskan hubungan mereka selepas hampir tiga tahun bersama sejak Disember 2008.

Dipetik daripada laporan KapanLagi.com, status hubungan mereka hangat diperkatakan selepas Luna tidak melawat kekasihnya itu selama dua bulan lebih yang sedang menjalani hukuman penjara di Kebon Waru Bandung atas kesalahan berkaitan pita seks mereka yang tersebar pada Jun 2010.

Tambahan pula pengacara rancangan televisyen muzik terbitan RCTI, "Dahsyat", Ola Syahputra dan Raffi Ahmad pula mengkhabarkan bahawa aktres berusia 28 tahun sudah pun mempunyai teman lelaki baru.

Walaubagaimanapun pengurus Peterpan, Budi Soeratman menegaskan dia tidak mengetahui status hubungan mereka kerana tidak mengambil tahu masalah peribadi dua selebriti ini.

Manakala pengurus Luna pula, Vitalia Ramona memberitahu kesibukan dengan penggambaran filem dan promosi jenama di Jakarta membuatkan Luna tidak berkesempatan bertemu Ariel, tetapi menegaskan bahawa ia bukanlah dua bulan seperti yang dilaporkan dan hubungan mereka tiada sebarang masalah.

Tuesday, November 29, 2011

Video Johan & Ogy mengacara FFM 24 ,Ogy mahu saman Johan

Share







Ogy dan Johan telah disatukan buat pertama kali menjadi Pengacara untuk Majlis FFM ke 24 di PICC,Putrajaya dimana pada pendapat Sensasi semasa menonton,Johan memang pandai buat lawak dan Ogy pula kelihatan begitu sporting..

Tapi disebalik kemeriahan dan lawak jenaka malam itu,rupanya Ogy memendam rasa kecewa dan marah terhadap Johan sebab membuat lawak yang baginya seolah2 merendahkan maruahnya.

Pada pendapat Sensasi Johan memang jenis yang suka buat lawak "laser" tapi taklah keterlaluan,mungkin bagi Johan menyebut Ogy sebagai "orang tua" adalah suatu yang kelakar tapi Ogy rasa seperti dihina Johan.

Ramai orang yang berpendapat Ogy nak Saman Johan memang tak patut sebab mcm takda sebab yang kukuh nak saman Johan..bukannya Johan menfitnah Ogy atau memalukan Ogy sehingga menjejaskan perniagaan,maruah atau sebagainya... saman sebab tak tahan dengan lawak kasar Johan..

Sensasi rasa Ogy hanya perlu menyuarakan ketidak puasan hati kepada Johan melalui Media dan Johan harus meminta maaf kepada Ogy kerana mungkin tak sedar Lawaknya mengguris perasaan org yang lebih tua darinya..

Ogy dulu pun memang laser dan banyak mengeluarkan statement yg boleh mengguris hati orang lain juga,tapi mungkin sebab Ogy dah semakin berumur dan memerlukan org supaya lebih menghormatinya.

Siapa yang salah skrg nie?mungkin pihak yang menyatukan mereka sebagai pengacara yang salah kot..ehe..

Jom layan Video semaa mereka menjadi pengacara FFM 24











“Hampir satu juta penonton dapat saksikan bagaimana Johan memperlekehkan, mengaibkan dan mempersendakan saya di pentas FFM. Ini bukan gelanggang Raja Lawak. Di depan tetamu kenamaanteri pula tu.

“Dia memang kurang ajar. Bukan setakat bakat saya, malah arwah ibu dan bapa saya turut dipersenda sesuka hati. Namun yang paling saya terkilan, dia boleh mempersendakan Tahun Gajah, tahun kelahiran Nabi Muhammad junjungan kita.

“Ini satu penghinaan dan saya tak boleh bertoleransi dengan orang yang biadap seperti itu,” katanya.

“Saya tak tahu kalau ada yang perasan atau tidak, tetapi sepanjang berada di pentas, saya hanya menahan rasa kecewa dengan kerenah Johan yang kurang ajar.

“Sebagai manusia, bohonglah kalau saya tak terasa bila orang memperkotak-katikkan arwah ibu dan bapa, mengutuk saya ni dah tua dan sebagainya.

“Jangan kerana saya ni anak yatim dan tidak bersuami maka orang boleh memperlekehkan saya.

“Saya tahu saya ni dah berusia, tetapi saya tidak perlukan orang untuk menyedarkan saya mengenainya.

“Hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu perasaan saya ketika dimalukan sebegitu sekali,” kesalnya.

Saya tahu dia berbakat untuk buat lawak tetapi cara dia melampau. Sudahlah masa latihan sebelum majlis berlangsung dia datang lewat.

Kami diminta datang pukul 3 petang, dia sampai pukul 6 petang. Macam mana tu? Tiga jam saya menunggu, tetapi dia langsung tidak minta maaf pada saya.

Pembantu peribadi dia yang malu dan berkali-kali minta maaf dari saya. Mana budi bahasa? Tetapi saya sedikit pun tidak bising pada dia. Kalau dia nak jawab, jawablah pada Astro.

Saya berpegang pada hak asasi manusia. Tidak kira siapa pun, kalau mereka telah memperlekehkan maruah diri dan ibu bapa saya, saya tidak akan bertolak-ansur.

Biar dia datang minta maaf sekali pun, saya tidak akan layan. Sebab seseorang harus bangkit memberi pengajaran kepada budak baru seperti dia yang tak tahu apa makna menghormati.

Bukan saya datang cari Astro untuk minta jadi pengacara malam itu, tetapi Astro yang datang cari perempuan buruk ini untuk menjayakan majlis.

Tapi saya datang bukan untuk diperlekeh-lekeh begitu.

Saya akan bangkit mewakili mana-mana artis senior yang rasa diri mereka diperlekehkan orang baru.

Jangan main-main dengan Fauziah Ahmad Daud. Saya tidak akan lepaskan budak ini.

Saturday, November 26, 2011

Gambar Aishwarya Rai yang Chubby semasa mengandung

Share









Gambar kat atas nie adalah gambar Aishwarya Rai semasa masih kurus...

Biasalah bila mengandung pasti berat badan ibu mengandung akan naik kerana perlu makan makanan berkhaiat untuk bayi dalam kandungan selain perubahan hormon.


Sebelum nie ramai selebriti tempatan,hollywood mahupun bollywood yang selim melim jadi chubby dan comel semasa mengandung...tapi selepas beberapa ketika mereka slim down balik dengan usaha gigih..


Bila lagi nak tengok aktress jelita jd chubby kan...jom layan






Friday, November 25, 2011

Hollywood Celebrity body changes

Share







Diane Kruger

Tyra Banks

Anna Faris

Melanie Brown

Brooke Hogan

Lindsey Lohan

Britney Spears

Sarah Jessica Parker

Salma Hayek

Patricia Heaton

Katherine Zeta Jones

Victoria Beckam

Hilary Duff

Kelly Rowland

Kate Hudson

Tara Reid

Rihanna

Drew Barrymore

Renee Zellveger

Paris Hilton

Thursday, November 24, 2011

Promotion Decorative Homebake Cupcake (Red Velvet,choc Moist dan Butter Cream) RM 2.50/pc

Share







Decorative Homebake Cupcakes...cuma RM2.50 sebiji
Minimum Order : 9 Pcs
Boleh pilih samada nak Red Velvet,Choc Moist atau Butter cake..

Additional kalau nak Window Box (kotak yang plastik kat atas see through) RM3.00

Pick up point ~ ~ Tesco Ampang
~ Giant Melawati
~ KL Festival City
~ PETRONAS Station Taman Melati

Delivery charges will be applied accordingly. Kindly contact me for further information. If you buy at least 3 boxes, delivery to your door step is free within Klang Valley.

Contact: sajesukax2@gmail.com untuk keterangan lanjut dan Order..

Thanks a million to those yg dah order yea..and for your support.

Gambar-gambar cupcakes Homebake by my sister Zacheela Bakery...sume kek-kek nie dier lah yang buat...




You can choose ur own theme colour of assorted cup cakes...


Lofa yang cantik bertudung labuh dan berjubah hitam

Share







Neelofa kini memang menjadi perhatian ramai kerana memiliki kecantikan wanita melayu yang lembut dan ayu..

Disebabkan sering dihimpit kontroveri dan gossip diantara Neelofa dengan beberapa artis lama,Neelofa mengupah dua org bodyguard untuk menjaga keselamatannya.

Skrg nie Hans Isaac sedang cuba menambat hati jelitawan nie namun Lofa masih menganggap hubungannya dengan Hans adalah atas dasar professional.




Kris kutuk Kim Kardashian "si bontot gemuk yang bodoh"

Share







Kim: Zip up your jacket; it's cold out there. Kris: You zip up your mouth



Ramai yang terkejut apabila Kim Kardashian menuntut cerai dengan suaminya Kris Humphries selepas 72 hari berkahwin.Apatah lagi perkahwinan mereka menelan belanja yang begitu mahal.

Tapi nampaknya Kim mempunyai sebab tersendiri mengapa dia mahu menarik diri dari perkahwinannya. Us Weekly melaporkan Kris (suami) sering mengeluarkan kata-kata yang tajam,mengguris hati dan tidak sensitif dengan perasaan isterinya itu, bahkan Kris pernah menggelarkan Kim " Fat Ass Idiot" dan "stupid".

Kalau korang sume menonton The Kardashian kat Channel E memang korang akan nampak sikap Kris yang bukan sahaja tak matangmbahkan lawak yang cuba dibuatnya amat annoying dan kurang hajar,sikapnya juga tak disenangi ahli keluarga Kim

Kris yang mendapat gelaran "husband from hell" dikatakan sering mengecil dan merendah-rendahkan Kim pada orang lain walaupun dihadapan Kim.Dia akan cakap benda-benda yang menyakitkan hati dan mampu mengguris perasaan Kim. Ada satu ketika Kris memberitahu bahawa Kim tidak mempunyai bakat dan keglemeran Kim takkan lama.

Kris juga berasa kurang senang dengan sikap Kim yang sering menegurnya supaya kurangkan berparti(apatah lagi Kris membelanjakan wang Kim sesuka hati,lebih lagi Kris kini menganggur setelah bergaduh dengan manager NBA.

Kris menyuruh Kim supaya jangan nak berlagak mcm "isteri" sangat dia rimas.


kalau kita dengar cerita nie memang Kris kelihatan seperti seorang suami yang sungguh lah teruk..

Perkahwinan Kim yang bertemakan Fairytale kini dah berubah jadi sebuah Nightmare..

Kim ada memberitahu jugak sbnarnya masa Kris melamarnya Kim teragak-agak tapi kerana terikat dengan rancangan The Kardashian dan tidak mahu menghampakan semua org termasuk penonton Kim pun bersetuju untuk berkahwin,

Luahan hati Hero Malaya,Khairul Fahmi Che Mat aka Apex

Share








"Apabila saya dipilih sebagai pemain bola sepak negara, ia adalah mimpi saya yang menjadi kenyaatan. Saya rasa, situasi ini bukan hanya tersurat pada diri saya saja, tetapi saya yakin ia merupakan impian kepada sesiapa saja yang bergiat dalam bidang sukan. Tidak kiralah sukan menembak, olahraga, badminton dan macam-macam lagi.

"Ternyata, selepas saya diberi landasan baik ini, saya perlu sedar bahawa ia bukannya satu perkara mudah untuk saya memandu ke arah jalan yang diredhai. Dengan menyandang gelaran itu, saya tidak boleh berangan-angan lagi.

"Ini kerana sebagai insan yang diberi kepercayaan menggalas tanggungjawab itu, saya perlu memahat dalam hati dengan kata hikmat pengorbanan.

"Aspek utama untuk berjaya adalah pengorbanan. Terus-terang, saya sudah menjadikan ayat ini sebagai rutin dan kriteria yang paling utama dalam kehidupan seharian saya sebagai pemain bola sepak.

"Bagi saya, setiap pengorbanan perlu diselarikan dengan usaha dalam mengejar gelaran juara. Bukan saja juara di mata dunia tetapi juara di hati insan yang disayangi iaitu ayah dan bonda. Dari pengorbanan yang saya zahirkan ini, saya perlu berhijrah ke arah lebih positif dengan meninggalkan segala larangan serta mengganggap pengalaman yang dilusuri selama ini sebagai satu pendidikan yang paling mujarab.

"Di sebalik kejayaan yang dikecapi saya bersama skuad bola sepak negara di Sukan Sea, adalah satu kemenangan bersama. Kemenangan ini bukanlah milik kami sekumpulan saja tetapi ia adalah milik mutlak seluruh warganegara Malaysia.

"Kemenangan yang dianugerahkan kepada kami tidak akan diperolehi tanpa sokongan padu dan doa restu dari seluruh pelusuk tanahair. Sungguhpun kami terpaksa renangi pelbagai dugaan dan cabaran sepanjang berada di negara bukan tempat kelahiran kami, tapi hakikatnya kami ibarat tentera yang berjuang demi menaikan martabat kemajuan sukan Malaysia sebaris dengan nama negara lain yang sudah harum di mata dunia.

"Perjuangan kami belum berakhir dan kami perlu meneruskan perjuangan ini selagi kami diberi mandat untuk memikul tugasan ini. Apapun, setiap apa yang diharungi, sama ada positif atau pun negatif, saya menganggapnya sebagai satu didikan untuk lebih bijak bertindak selain mematangkan saya.

"Hanya lafaz maaf mampu saya lahirkan kiranya apa yang berlaku selama ini adalah kesilapan saya sebagai insan yang lemah. Saya tidak boleh lalai dan saya tahu ia adalah rasa ambil berat masyarakat terhadap diri saya yang telah melabelkan saya sebagai Hero Malaya.

"Bukan mudah untuk diri saya yang kerdil ini menyandang gelaran besar itu. Saya tahu, ia bukan satu kesukaran buat diri saya seorang saja, tapi juga berat bagi rakan sepasukan saya yang lain. Kalau boleh, saya mengharapkan dorongan dan sokongan yang diberikan kepada kami semua tidak akan pernah putus.

"Sokongan ini harus dikekalkan sampai bila-bila walaupun pada masa akan datang individu yang bermain dalam pasukan negara ajab silih berganti.

"Andaikata kami rebah, sahutlah kami dengan minda yang terbuka. Jatuh bangun kami bukan pada diri kami saja. Hebat macam mana individu itu, dia tidak akan menerima kejayaan sekiranya faktor sekeliling tidak menerimanya.

"Insya-Allah, demi membalas jasa baik dari sokongan 1Malaysia, saya akan terus mencipta kemenangan. Adalah lebih baik tercipta kemenangan dengan ada rekod baru dan tercipta sejarah. Saya juga sedang mencari ruang dan masa untuk meluangkan masa bersama mereka yang sudah lama menyokong saya dan rakan sepasukan saya yang lain.

"Jika tiada arah melintang, saya akan mengadakan satu majlis kesyukuran bersama anak yatim dalam masa terdekat. Bila dan di mana, saya akan beritahu kelak. Sekali lagi, terima kasih kerana merealisasikan impian kami mengharumkan nama negara dengan tidak putus memberi sokongan. Saya memerlukan anda semua untuk terus berjaya."

Wednesday, November 23, 2011

Fida kini sedang mengenali hati budi seorang ahli perniagaan selepas putus cinta dengan Mamat Sepah

Share








"Saya tahu ramai yang telah mengkritik saya terutamanya menerusi laman-laman blog hiburan tentang penampilan saya sekarang. Sebenarnya apa yang saya lakukan ini semata-mata ingin mencuba sesuatu yang baharu terutamanya melalui penampilan menerusi gaya dan fesyen yang terkini.

"Sebagai seorang artis sudah tentu saya tidak mahu terus tampil dengan imej yang sama. Cuma saya sedar ada segelintir pihak tidak puas hati dengan penampilan saya sekarang kerana tidak lagi tampil dengan imej bertudung seperti dahulu," tegasnya.

"Mulanya saya ada membaca komen-komen negatif yang dilemparkan dan secara jujurnya saya memang amat kecewa. Bagi saya masing-masing ada hak untuk membuat kritikan, tetapi yang cukup mengecewakan saya apabila ada yang bertindak keterlaluan.

"Kalau mereka memberi kritikan yang membina terutamanya tentang kerjaya, saya masih lagi boleh menerimanya. Namun apa yang membuat hati saya terguris apabila ada yang sanggup menggunakan kata-kata kesat," luahnya.

Meskipun pada awalnya berasa sedih dan kesal dengan apa yang berlaku, Fida mengakui dia kini sudah dapat menerima hakikat bahawa bukan mudah untuk memuaskan hati semua orang terutama tentang perubahan terhadap dirinya itu.

"Sebenarnya selepas hubungan saya dan Mamat putus memang ramai lelaki yang cuba mendekati saya seperti di kalangan artis dan orang biasa. Malah, saya akui pernah cuba didekati golongan VIP.

"Walaupun ramai yang cuba untuk menjalinkan hubungan serius, tetapi rasanya biarlah sekarang saya solo dahulu. Cuma saya tidak nafikan yang kini agak rapat dengan seseorang," jelasnya.

Menurut Fida, jejaka tersebut adalah seorang ahli perniagaan dan mereka berdua sebenarnya sudah lama saling mengenali iaitu sebelum dia menjalinkan hubungan cinta dengan Mamat lagi.

Ujarnya, selama ini hubungan mereka hanyalah sekadar teman biasa sahaja. Namun, selepas apa yang menimpa dirinya telah menyebabkan hubungan mereka kini menjadi lebih rapat.

"Selepas hubungan cinta saya gagal serta dikritik ramai pihak, dialah lelaki yang banyak memberi dorongan dan semangat kepada saya. Itu yang menyebabkan kami rapat dan saya memang selesa berkawan dengannya.

"Apa yang boleh saya katakan setakat ini kami masih lagi berkawan dan dalam proses mengenali hati budi masing-masing. " ujarnya.

Kemenangan Yuna dengan Lagu 'Penakut"(Anugerah Lagu Terbaik) di AIM ditarik balik

Share







Kontroversi betul apabila undian disalah kira dan rupanya Lagu Yuna iaitu Penakut bukanlah Lagu yang layak menerima Anugerah Lagu Terbaik AIM ke 18.

Pemenang sebenar ialah lagu "Sedetik Lebih: oleh Anuar Zain..Sensasi setuju sangat-sangat. Anuar Zain juga merupakan penyanyi yang berkaliber dan Lagu tersebut memang layak Menang..

PETALING JAYA: Penyanyi Yuna mengesahkan kontroversi mengenai penarikan balik trofi Lagu Terbaik menerusi Penakut yang dimenangi di Anugerah Industri Muzik 18 (AIM18) baru-baru ini.

Penyanyi yang popular dengan lagu Dan Sebenarnya itu mengesahkan menerusi laman Twitter miliknya tengah hari tadi.

"Ya ia benar. Tetapi saya ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat yang menyukai lagu tersebut," ujarnya.

Terdahulu, akhbar pada Rabu melaporkan, berlaku kesilapan pada pemilihan pemenang bagi kategori itu sehingga Penakut dinobatkan sebagai lagu terbaik secara keseluruhan walaupun ia tidak memenangi dalam kategori Lagu Pop Terbaik pada anugerah itu.

Turut dilaporkan, anugerah itu akan diserahkan kepada komposer Edry Abdul Halim dan Anuar Zain menerusi lagu Sedetik Lebih yang memenangi dalam kategori Lagu Pop Terbaik.

Difahamkan, pihak penganjur iaitu RIM dan AIM akan mengadakan sidang akhbar khas di Hotel Maya pada Khamis bagi menjelaskan kekeliruan itu.

Yuna dalam satu mesej lain di laman Twitter memberitahu dia tidak mahu menjawab sebarang pertanyaan dan memohon supaya ia diajukan kepada pihak penganjur.

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-