Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, September 24, 2011

Lagi Gambar Fida di Facebook tak bertudung lengkap,dan Mamat peluk sakan seseorang

Share









Selepas gambar Fida dedah rambut semasa berdating dengan Mamat Indonesia tersebar,Orang ramai mula merasakan Fida kini dah banyak berubah penampilan dan cara berlakon.

Dalam Drama Kasih Alia ada babak dimana Fida memeluk sakan Iqram bagi menjayakan watak,tapi tak bersesuaian ,kerana bagi penonton Fida bertudung litup dan membawa imej muslimah ...

Beberapa gambar Fida yang diambil dari Facebook yang menunjukkan Fida tak bertudung lengkap,mungkin dah terikut gaya sepupunya Siti Nurhaliza...hehe


Gambar Fida dan Adiknya


fida tudung serkup

fida tudung serkup


fida tudung serkup
.
fida tudung serkup
.
fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

Dalam banyak-banyak gambar Fida,banyak jugak gambr yang ditag dalam Facebooktetiba terjumpa gambar nie yang ditag kepada Fida...haha..hampeh..

Gambar Mamat Sepah (kekasih Fida) dengan bekas kekasihnya Adda.Bukan main lagi peluk sakan..huhuhu..

yang Kelakarnya Mamat cakap dia tinggalkan Adda sebab Adda Seksi...kalau mamat tue alim sangat nape lah dia pun peluk bukan main lagi kanss.


4 comments:

Skyliya said...

patutlah fida jd juara bintang pantene dulu owh? sepupu dato siti rupanya.

Anonymous said...

Berubahlah menjadi di kalangan terbaik. Jangan disebabkan duniawi, lupakan ukhrawi...

Dini Nurul Iman said...

just for reminders.. please read and remember..

“Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)



“Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah.” (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)



“Jika kamu berkata mengenai perkara yang benar-benar berlaku pada dirinya bererti kamu mengumpatnya, jika perkara yang tidak berlaku pada dirinya bererti kamu memfitnahnya.” (Hadis riwayat Abu Hurairah)



“Dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang lain.” (Surah al-Hujurat, ayat 12)


Ilalliqa' salam alaikum

paritsawah said...

aku minat fida sbb ad ciri muslimah, ingt2 bleh jd calon istri,tp ble dah mcm x pentg lg aurat baginya, x best dah nk minat..

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-