Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, September 26, 2011

Abby minta Norman dahulukan hutangnya, Abby bergaduh dengan Zul?

Share







Bekas suami Abby akhirnya telah bergelar suami orang...Namun pada hari perkahwinan Norman,Abby mengeluarkan satu statement berkaitan hutang Norman..Isk isk tak baik tak overshadow hari bahagia orang lain dengan mengaibkan dia pada semua orang terutamanya pada hari bahagia Norman...

Tapi Norman pun kene lah bayar hutang kat Abby...

Al kisahnyer pasal hutang mereka nie tak silap Sensasi dulu...masa perkahwinan Abby dan Norman,Abby turut menggunakan wangnya untuk membayar persiapan dan persandinganNorman hutang padanya. Manakala kata Norman pulak, merka berdua bersetuju untuk berkongsi sama untuk majlis perkahwinan mereka dulu.Jadi Norman tak anggap itu sebagai hutang.

Abby menjawab ,dia bersetuju berkongsi beban dengan Norman kerana ingatkan mereka akan kekal sebagai suami isteri selamanya,tetapi memandangkan Norman buat hal,dan abby mntak cerai,maka dia tak rela menghalalkan wang tersebut...gitulah ceritanya..

Abby anggap hutang,Norman anggap takde pape..he he





Beberapa hari sebelum pernikahan Norman,Abby ada meluahkan perasaan di Facebook dibana bunyinya seperti orang yang kecewa danbergaduh dgn kekasih. Adakah Abby dan Zul mempunyai masalah dalam hubungan mereka...?

"Assalamualaikum dan good morning! Pagi ni Saya bangun tidur, Saya terus siapkan baju anak-anak (Danish dan Dania) untuk mengikut Papanya bernikah di Johor. Baby tinggal jaga Mama," ujar Abby di laman Facebooknya.

"Hidup Saya sekarag ni tidaklah sebahagia yang disangka. Biasa-biasa je, macam orang lain juga. Adakalanya suka, seronok, ketawa dan gembira.. Adakalanya duka, sedih, menangis macam org gila! Huhu.. Lebih tragis, bila sedih sorang-sorang, menangispun takde orang pujuk... kasihankan? Sampai bengkak-bengkak biji mata, huhu..

"Sejujurnya, masih belum ada yang boleh menerima Saya seadanya. Yang selalu disebut-sebut tu, 'biarlah menjadi 'rahsia' Saya. Tapi bertuahnya rasa bila ramai di sini yang mendoakan kebahagian buat Saya. Terharu... Harapan Saya, moga 'doa' kalian termakbul, dan 'bahagia'itu akan menjadi milik Saya... Doakan yer," luah Abby

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-