Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, August 23, 2011

Nanu Baharudin bela anjing

Share







Baru-baru nie ,kecoh lagi isu selebriti beragama Islam membela anjing....

Kalau sygkan binatang,memang bagus dan tak salah..pegang anjing yang kering pun takda masalah ,tapi kalau kene air liur ,kulit anjing,bulu anjing yang basah dan najisnya mestilah smak betul-betul..

Isu disini,Nanu dikatakan membela anjing,memang comel anjing kat bawah nie..
Tapi anjing mcm nie dah sah-sah bela dalam rumah kan..
Air liur,atau najis anjing nie kalau mercik mana-mana pun kene samak,kalau tak mcm mana nak bersolat atau beribadat kan..

Sebab tue islam tak galakkan kita bela anjing kecuali untuk menjaga kebun ke,ladang ke,tue pun tak dibawa ke tempat kita beribadat dan dlm rumah.

2 comments:

siti asiah said...

macam2 skang..dunia dah nak jadi cam zaman jahiliah dl kot...mintak jauh la...

Anonymous said...

bodoh punye melayu....

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-