Search in my-sensasi !! upgraded

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, July 27, 2011

Video Kontroversi Lindsay Lohan

Share







Kontroversi yang menyelubungi aktres Lindsay Lohan masih belum berakhir dengan terbongkarnya pita pengawasan yang membabitkannya.

Namun begitu pita pengawasan yang dimaksudkan adalah pembongkaran gambar Lindsay Lohan mencuri rantai dari pemilik kedai barang kemas Geoff dan Sofia Kaman.

Pemilik kedai barang kemas di mana Lohan didapati mencuri kalung tersebut, sedang berperang dengan seorang lelaki yang cuba menjaja pita pengawasan.

Lohan Stealing

Sumber dalaman Hollywood mengesahkan tuntutan mahkamah pasti akan berlaku di antara Geoff, Sofia Kaman dan Christopher Spencer, lelaki yang memegang pita pengawasan bukti kecurian dilakukan oleh Lohan.

Geoff dan Sofia Kaman, pemilik kedai barang kemas Kamofie & Company, telah mengupah broker Christopher Spencer, untuk membeli pita pengawasan tertsebut.

Walaubagaimanapun Spencer telah mencapai perjanjian dengan Associated Press (AP), dan bersetuju untuk menjual pita rompakan kalung Lindsay Lohan tersebut kepada media.

Britney Spears didakwa berbogel dan menggoda pengawal peribadinya

Share







Popstar Britney Spears sekali lagi menimbulkan kontroversi apabila beliau didakwa sengaja berbogel dan menggoda bekas pengawal peribadinya, Fernando Flores.

Fernando kini telah mengambil tindakan saman ke atas beliau atas gangguan seksual dan telah berhenti dari memberi perkhidmatan sebagai pengawal peribadi Britney.

Fernando Flores, Britney Spears

Fernando Flores (di belakang) mendukung salah seorang anak Britney Spears.

Britney Spears bagaimanapun menolak dakwaan tersebut dan menyifatkan bekas pengawal peribadinya sebagai gila dan penipu besar.

Fernando turut mendakwa beliau sering melihat Britney Spears berbogel di dalam rumah. Malah beliau juga sering berbogel diluar halaman rumah dengan aksi menggoda.

Fernando juga berkata Britney masih lagi mengalami masalah ketagihan dadah, tidak menjaga kebersihan diri dan sering berkelakuan aneh.

Sebelum itu, akhbar The Sun (UK) turut mendedahkan perkara yang sama aksi berbogel Britney Spears di hadapan Fernando Flores dan cubaan menggoda ke tempat tidur.

"Britney sering berkelakuan menggodanya dan Fernando tahu akibat yang akan menanti. Akhirnya beliau memberi notis perletakan jawatan minggu lepas dan akan mengambil tindakan mahkamah atas gangguan seksual," mengikut artikel The Sun (UK).

Tuesday, July 26, 2011

Gambar Zarina Ann Julie bertunang ,dan luahan hati Zarina

Share







Zarina Ann Julie /Zarina Lavocah nie ,lakonan taklah se-gah mana,namun namanya terus dikenali dengan kontroversi yang masih menjadi kudis dalam hidupnya sehingga kini.Bahkan Zarina berasa penat dicemuh dan hairan kenapa hanya dirinya saja yang menjadi cemuhan padahal artis lain pun ramai yang teruk-teruk.


Pun begitu,Zarina kini dahpun bergelar tunangan orang dan akan berkahwin la tak lama lagi..Gambar kat bwh nie adalah gambar yang diambil dari twitter Zarina,dan gambar bersama tunangnya.




Mengenai kontroversi yang berlaku, saya hairan kenapa saya sering dijadikan sasaran untuk dikaitkan dengan perkara negatif. Sedangkan, kalau dilihat banyak lagi artis yang tampil dengan imej seksi, tapi kenapa asyik-asyik saya yang menjadi sasaran kecaman? Ada lagi sesetengah artis yang teruk pergi kelab malam, tapi kenapa media tak nampak mereka? Saya sebenarnya hairan, tak cukup lagikah lima tahun saya asyik kena hentam? Saya sudah minta maaf terhadap apa yang berlaku. Kalau berdiam diri, dikata bersalah pula.

Menurut Zarina, ada rakan artis yang mengutuknya daripada belakang dan dia sangat terharu dengan sokongan peminat-peminatnya yang tak berbelah bahagi.

Saya perhatikan kontroversi yang ditulis ialah kisah lama yang dikorek semula. Saya agak kecewa dengan sesetengah media yang mainkan isu ini kerana menampakkan seolah-olah masyarakat bencikan saya. Sebenarnya, dari pengalaman saya menyertai promosi Jom Heboh dan banyak lagi program, mereka tetap datang mendekati saya tanpa perasaan jelik. Sebenarnya banyak peminat saya terdiri dari kalangan orang kampung. Mereka yang mengikuti twitter saya banyak golongan kakak-kakak, yang bertudung dan berkahwin. Saya tak bermaksud nak kata dunia artis ini teruk. Tapi seperti saya katakan tadi, saya lebih rela jadi diri sendiri dari sesetengah pelakon yang tipu peminat dengan berbuat baik di depan, tapi lain di belakang lain. Saya tak pandai menipu. Namun memang ada sesetengah artis memang baik dan saya hormati mereka. Apa yang buat saya bengang, ada juga rakan artis yang kutuk saya macam-macam sedangkan perangai mereka pun teruk.

Isteri Jimmy Shanley dedah punca keretakan rumahtangga mereka

Share







suhaila dedah rahsia

“Saya tidak suka Jimmy kerana perangainya pelik yang bukan seperti orang biasa. Semasa majlis pertunangan kami, rombongan pihak lelaki yang hadir hanya lima orang sahaja dan semasa majlis akad nikah, rombongan pihak lelaki tak sampai 10 orang… itu pun di kalangan ahli keluarga sahaja.

“Tidak ada artis atau selebriti yang hadir bagi pihak dia (suami). Untuk pengetahuan umum, itulah perangai Jimmy Shanley yang tidak mempunyai kawan,” ujar Nursuhaila dalam satu kenyataan bertulis yang diedarkan kepada para wartawan dalam satu sidang akhbar khas yang diadakan di syarikat milik keluarganya, Perwanza Enterprise (M) Sdn Bhd, di Damansara Damai di sini, Isnin.

Suhaila, 25, berkata, sejak berumah tangga pada 1 Oktober tahun lalu, kehidupannya tidak tenteram kerana mereka sering bertengkar disebabkan Jimmy,32, enggan membenarkan dia keluar bersama rakan-rakan.

Malah dia menyifatkan Jimmy sebagai seorang yang “pelik” dan enggan bercampur gaul dengan ahli-ahli keluarganya yang lain dalam apa-apa majlis yang diadakan.

“Dia ingat dia tu superstar tak layak untuk bergaul dengan sanak saudara saya. Setiap kali majlis kenduri diadakan oleh bapa saya, Jimmy jarang bertegur sapa dan bersalaman dengan sanak saudara kami.

suhaila dedah rahsia

“Paling teruk saya pernah dipukul lebih kurang empat hingga lima kali sepanjang sebulan bersamanya. Sebelum akad nikah dan semasa berbulan madu di Koh Samui (Thailand) saya juga mengalami peristiwa yang serupa.

“Selama ini saya berdiam kerana tak nak publisiti murahan…saya orang bisnes dan tak suka publisiti macam ni.Banyak lagi yang saya pendamkan dan tak perlu dihebahkan kepada umum,” ujarnya.

Tambah Suhaila, dia tidak faham mengapa Jimmy tidak cuba untuk berkomunikasi dengannya setiap kali mereka menghadapi masalah tetapi pengacara itu lebih senang mengadu kepada ibu Suhaila, Muniroh Kasim.

Dalam pada itu, Suhaila juga mendakwa, Jimmy tidak membuat sebarang pembayaran kos rawatan bersalinnya, bayaran mengurut mahupun wang untuk membeli lampin untuk anak mereka Zahrah Shanley yang lahir pada 24 Jun lalu.

“Dia kata dia seorang yang bertanggungjawab… semestinya dia sudah membuat persiapan tersebut dan bukan cakap kosong di media sahaja.

“Selepas bersalin, saya tidak pernah pun menghalang dia untuk berjumpa anak kerana saya tahu, Zahrah juga memerlukan Jimmy dan saya tidak akan halang kasih ayah terhadap seorang anak,” ujarnya.

Apabila dihubungi untuk memberikan komen mengenai pendedahan daripada isterinya, Jimmy Shanley tidak menafikan pernah memukul isterinya. Berikut ialah kata-kata Jimmy:-

“Ya, memang benar. Saya pernah memukul Suhaila pada hari ketiga perkahwinan dan hari kedua kami bulan madu. Kejadian itu disebabkan dia mengingkari nasihat saya. Tetapi saya tidaklah memukul sehingga mencederakan dirinya,” ujar Jimmy.

Tambah Jimmy, dia tidak pernah mengongkong kehidupan Suhaila sebaliknya cuba mendidiknya menjadi seorang isteri yang baik selain memintanya mengurangkan aktiviti yang sering dilakukan semasa hidup sebagai seorang bujang.

Paling menyedihkan kata Jimmy sepanjang sebulan selepas perkahwinan, dia hanya sempat bersama Suhaila selama 10 hari sahaja dan selepas itu isterinya cuba mengelak untuk meluangkan masa bersama selain lebih pentingkan rakan-rakan berbanding suami sendiri.

Mengenai tuduhan Suhaila kononnya Jimmy tidak membayar kos bersalin, katanya masalah itu timbul kerana dia sendiri tidak diberitahu mengenai hari kelahiran anaknya.

“Saya hanya diberitahu menerusi SMS pada hari kedua bahawa anak saya sudah dilahirkan tetapi dia tidak beritahu saya bila dia akan keluar (wad) jadi macam mana saya mahu menjelaskan bil perubatannya itu?” soal Jimmy.

Mengenai dakwaan isterinya yang majlis perkahwinan mereka tidak dihadiri oleh rakan-rakan artis yang lain, Jimmy mengakui memang dia tidak ramai kawan rapat.

Jimmy juga bertegas, setiap kenyataan yang diberinya selama ini bukan kerana ingin meraih publisiti murahan sepertimana yang didakwa kerana sepanjang tujuh tahun bergelar selebriti, dia tidak pernah mencetuskan sebarang kontroversi murahan.

Tambah Jimmy, dia juga mengakui, sepanjang masalah rumah tangganya berlaku, dia sering mengadu kepada ibu mertuanya tetapi itu berlaku kerana kesukaran untuk berhubung dengan Suhaila sendiri.






Sensasi: Entahla,bagi Sensasi samada suami tue ramai kawan ke tak bukanlah suatu kesalahan,kalau tak suka awal2 lagi jangan lah nak bercinta dan berkahwin,lepas tue bila dah kahwin ,memang hak suami ler nak kawal kehidupan sosial isteri kalau dia rasa iu baik utk rumahtangganya..dia kan ketua keluarga yang harus membimbing isterinya jadi,dosa isteri nie suami tanggung..

Tak tahu la nak ckp mcm mana,tapi kalau alasan nie lah punca keretakan rumahtangga mcm tak munasabah mana pun...sebelum kahwin pasangan kenelah mendalami selok belok agama agar masing-masing tahu kedudukan isteri dan suami,hak masing-masing dan tanggungjawab masing-masing..

Tapi kalau hati dah tak suka nak buat camana...Sensasi harap mereka dapat temui jalan penyelesaian yang terbalik dalam kemelut rumahtangga mereka..

Gambar Anak Syeikh Muszaphar dan Dr Harlina ,Sophia Isabella

Share







Baru berusia 5 hari Sophea dah boleh terenyum dan pakai baju yang fancy2...
bukan apa slalunya kan bayi baru lahir kene barut dan kene bedung.

Apapun tahniah kepada Angkasawan negara yang dah bergelar ayah,dan ibu ,Dr Harlina. Sophea Isabella dilahirkan dengan kaedah water birth pada 21 Julai 2011 dengan berat 3.6 kg.

Tengok muka dia kat bawha nie ,sbijik ikut ayahnye kan..hehe

Wednesday, July 20, 2011

Mariah Carey Serik lahirkan anak

Share







Enough is enough


Nampaknya Mariah Carey takkan mengandung lagi lepas nie..selepas melahirkan anak kembar sulungnya,Mariah sudah serik untuk beranak lagi...

Suami Mariah Nick Cannon pula masih mahukan anak,katanya dia memang nak anak lagi tapi isteriya sudah tak mahu mengandung lagi.Pernah dia cakap kat Mariah Carey " Yo, let's go for another round!' and she's like, 'I'll kill you!'"

Megan Fox nafi pakai Botox

Share







Sebelum nie,kecoh Kim Kardashian menggunakan x-ray sebagai bukti yang punggungnya tue original melentik...

Terbaru Megan Fox yang juga telah kecoh dikatakan menggunakan botox ekoran mata nya yang kelihtaan bengkak berbanding dulu menafikan yang dia menggunakan botox.

Buktinya,Megan telah mengambil gambar-gambar dahi berkerut dan sebagainya yang mana katanya org yang pakai botok tak mungkin dapat mengerutkan dahi sebegitu rupa...

Lepas nie siapa-siapa yang kata teknik mekap menyebabkan muka mereka kelihatan bengkak bolehlah suruh derang kerutkan dahi untuk buktikan..hehe





Tuesday, July 19, 2011

Jennifer Lopez bercerai dengan Marc Anthony kerana orang ketiga

Share







Gambar kenangan semasaa J.Lo mengandung anak kembar

Terkejut jugak Sensasi dengar cerita perpisahan /perceraian J.Lo dengan Marc Anthony.Bukan apa mereka kan pasangan yang loving dan sentiaa mesra di majlis2...Ditambah pula selepas kelahiran anak kembar mereka.

Menurut lawan web gosssip hollywood, sumber rapat dengan penyanyi cantik yang terkenal dengan panggilan JLo berkata, JLo dipercayai sudah jatuh cinta dan mabuk asmara dengan seorang pelakon William Levy. Levy merupakan pelakon gandingan dalam klip video lagu terbaru JLo "I'm Into You". Sumber juga melaporkan bahawa JLo dan William kelihantan intim sepanjang menjalani penggambaran klip video tersebut yang dilakukan di sebuah kawasan peranginan.

Mereka kelihatan sangat sepadan sebagai pasangan bercinta. William yang memiliki tubuh badan yang sasa jauh berbeza berbanding Marc Anthony yang kurus kering dan cengkung. Tidak hairan sekiranya punca JLo meninggalkan Marc Anthony dan beralih arah kepada William.

Walaubagaimanapun, itu bukanlah punca utama perpisahan mereka. Antara sebab lain pepisahan mereka ialah di khabarkan jadual kerja JLo yang sangat padat menyebabkan mereka tidak banyak menghabiskan masa bersama dan Marc Anthony yang telalu mengawal JLo membuatkan mereka berpisah.

Ada beberapa khabar angin yang menyatakan bahawa Marc Anthony naik marah kerana JLo lebih mendahulukan kerjayanya daripada keluarga mereka.

Jennifer dan Marc mengumumkan penceraian mereka akhir minggu lalu, setelah menikah selama 7 tahun dan dikurniakan dua anak kembar Max dan Emme yang berusia 3 tahun. Sebelum ini, JLo pernah mengalami penceraian sebanyak dua kali dengan Ojani Noa, seorang pengusaha restoran, dan Cris Judd, seorang penari latar.
William Levy yang dikatakan salah satu punca perpisahan JLo & Marc Anthony

Nora Danish dan Lisa Surihani "Rapat" ?

Share







Rapat nyer dua orang selebriti yang terkenal dengan kecomelan dan kekiutan (eh,sama..) dan kejelitaan mereka...

Rapat mcm kawan rapat jerlah,korang jangan pikir bukan-bukan pulak,,wanita kan suka bermanja-manja dengan kawan sendiri..huhu..

Lisa memang hangat bercinta dnegan Yusry KRU skrg nie,bukan lagi rahsia.
Nora Danish pula katanya sedang rapat dengan seseorang..tp identiti masih dirahsiakan..

Yang sensasi perasan dari dulu,dimana ada Nora Danish mesti si Tam ada skali...tengok kat gambar last...lain mcm je gaya Tam nie..huhu

Rosyam Nor bakal pegang watak King dalam Kl Gangster 2

Share







Kebelakangan nie memang kecoh jugak kat internet mengatakan yang Rosyam Nor bakal terlibat dengan Kl Gangster 2.

Sesiapa yang belum tengok Kl Gangster? rugi kalau tak tengok,pergi tengok skrg,kalau subscribe kat Astro first pun boleyh..

Aksi dan skill lawan nampak real ,pelakon semuanya manly dan macho-macho belaka.Dialog boleh tahan kelakar especially part Ajib "Sengattt" haha memang lawak je....watak Abang Long Padil (Zizan Raja Lawak) pun kelakar je..

Okey berbalik tentang watak Rosyam Nor dalam KL gangster 2,menurut Rosyam Nor, dia memang ada mendapat tawaran berlakon dalam Kl Gangster 2 dari Dato' Yusof Haslam tapi semuanya masih dalam perbincangan.

Watak yang bakal diberikan kepada Rosyam adalah watak "King"...

Tapi kalau kita tengok dalam Filem KL Gangster,watak King bukankah telah dibunuh oleh Shark?

Jadi Sensasi rasalah ,nie andaian sensasi jer lah,mungkin Kl Gangster 2 nie adalah cerita permulaan /flashback kisah sebelum Malek masuk penjara..mungkin Rosyam Nor adalah King versi muda kans...cuba korang tengok Rosyam botak kan ade je iras King..hee..

So mesti watak abang Long Padil,Ajib semuanya masih ada la kot nanti...

P/s: sensasi sedih bila abang Long Padhil kene rodok pisau dengan Shark.







Yasmin Hani bakal berkahwin dengan Shahrin (Bekas Suami Ida Nerina) Ogos ini

Share









Diam tak diam dah setahun Yasmin Hani dan Shahrin ,bekas drummer Blackrose ,dan juga bekas suami Ida Nerina yang mencetuskan kontroversi perceraian mereka selepas Ida Nerina lumpuh dan berkerusi roda.

Menurut Yasmin,dia dan shahrin ada banyak persamaan dan saling melengkapi antara satu sama lain,dan bercadang untuk mengakhiri perhubungan cinta dengan ikatan perkahwinan pada Ogos ini.

Okeylah tue,tak elok bercinta lama-lama sebenarnya sebab takut jodoh makin jauh..Sensasi pun rasa taknak la bercinta lama-lama dah banyak pengalaman bercinta bertahun tapi kecundang ditengah jalan,baik kahwin je cepat2..

gambar kenangan Shahrin dan Ida nerina

Monday, July 18, 2011

Gambar Pernikahan Nurul Syuhada dan Raja Amir, Video Pra Perkahwinan

Share







Sensasi kedemam-an minggu nie...sakit badan,sakit kepala,selsema ,semua ada...huhu...tapi takpe la,aku redha :) bukankah sakit menghapuskan dosa-dosa kecil..aha

Apepun tahniah kepada pasangan pengantin baru iaitu Pengacara TV3 iaitu Nurul Syuhada Nurul Ain yang cantik manis ,27, dengan pasangannya pegawai bank Raja Amir shah Raja Azwa,29 di Binjai On The Park, KLCC, pada malam Sabtu selepas solat Isya, 16 Julai 2011. Pihak TV3 dalam satu kenyataan ringkasnya yang diedarkan pada hari Ahad memberitahu, pihak perempuan menerima wang hantaran sebanyak RM20,111 dan mas kahwin RM777.

Sebelum nie Nurul pernah bercinta dengan Mejar Faiz dan hampir bertunang dan melangsungkan perkahwinan bersama,namun jodoh takda.

Video Pra-Perkahwinan mereka nie comel sangat..layan..



Thursday, July 14, 2011

Release Tension,Bina ayat dengan tarikh lahir anda

Share







i) Pilih bulan kelahiran anda:

Januari - Aku cinta

Februari - Aku gigit

Mac - Aku belasah

April - Aku peluk

Mei - Aku terhantuk

Jun - Aku terkentut depan

Julai - Aku menari dengan

Ogos - Aku pergi dating dengan

September - Aku lambai dekat

Oktober - Aku muntah depan

November - Aku jerit dekat

Disember - Aku terlanggar

ii) Pilih nombor hari jadi anda:

1 - Mat rempit

2 - Komputer aku

3 - Liverpool

4 - Garfield

5 - Driver Bas

6 - Gangster

7 - Handphone aku

8 - Gerrard

9 - Kawan baik aku

10 - Semut

11- Musuh dalam selimut aku

12 - Polis

13 - Taik kucing

14 - Patung barbie

15 - Lee Chong Wei

16 - Mak Mertua aku

17 - Mak tiri aku

18 - Girlfriendaku/ Boyfriend aku

19 - Makcik kantin

20 - Sharifah Amani

21 - Upin dan Ipin

22 - Siti Nurhaliza

23 - Spongebob

24 - Cristiano Ronaldo

25 - Bapuk/Maknyah

26 - Kawan aku

27 - Raja Lawak/Akademi Fantasia

28 - Jiran aku

29 - Orang gila

30 - Taylor swift

31 - Awek cun/ Jejaka tampan

iii) Pilih warna baju yang anda pakai skrg:

Biru - Sebab aku tak tahan

Putih - Sebab aku perasan cantik/hensem

Hitam - Sebab aku gila

Pink - Sebab aku suka single

Merah - Sebab mak aku suruh

Hijau - Sebab aku baik hati

Ungu - Sebab aku cemburu

Kelabu - Sebab bomoh suruh

Kuning - Sebab suka hati aku la

Oren - Sebab aku baru putus cinta

Coklat - Sebab aku tak tentu arah

Lain-lain - Sebab aku fikir aku hebat

jom berkongsi.... :D haha

Gambar sekitar Parti Harijadi Rayyan ,bersama Rita dan Aidil

Share









Rayyan genap berusia 2 tahun, Harijadi Rayyan kali ini disambut meriah oleh ibu bapanya iaitu Rita Rudaini ,Aidil,Qaqa (baby baru Rita) ,keluarga dan rakan-rakan mereka..

Wajah Rayyan memang saling tak tumpah wajah ayahnya Aidil..ehee..

Kek dengan gambar pistol atasnya menjadi kek utama Majlis tersebut,disamping lagi 3 biji kek yang berbentuk bola,barbie dan fairy tale..








Gambar Fasha Sandha bersama Black Mentor

Share







Dengar cerita Black terlibat dengan darama Dewa Cinta yang bakal ditayangkan di TV3 dimana pelakon wanita adalah Fasha Sandha.
Gambar Fasha dan Black nie diambil ketika di tempat shooting.Cume sensasi tak taula nape sampai bertepung-tepung muka black kat bawah nie,mungkin nak bagi putih setara Fasha Sandha..hehu..

Fasha meng-uploadkan gambar kenangan mereka di Facebook Fanpage Fasha..

Gambar Akil Hayy dan Waheeda serba hitam

Share







Pasangan suami Isteri iaitu Akil Hayy dan Waheeda kelihatan gembira dan bahagia bersama.Waheeda walaupun berpurdah nampak sangat tenang dan manis berpurdah.

Senang kan berpurdah nie selain sejuk mata memandang,tak payah nak mekap tebal-tebal kat public..hehe..



gambar terbaru waheeda


gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

gambar terbaru waheeda

Wednesday, July 13, 2011

Gambar Sekitar Pelancaran album terbaru Ning Baizura di Zouk dengan Ahli bina Badan

Share







Baru-baru nie Ning Baizura telah berjaya menghasilkan sebuah lagi album nya yang berjudul Dewa.

Pelancaran Album Dewa nie dilakukan di Zouk Kl .apa yang menarik kali nie Ning dikelilingi ahli bina badan...

Tak tahulah apa motifnya.mungkin Ning suka kot ....sensasi cam tak sanggup nak tengok lama-lama..haha...layanz

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Ning Baizura

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-