Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, April 2, 2011

Video: Maharaja Lawak minggu pertama ,siapa lawak,siapa tak lawak

Share







Maharaja Lawak ,sebuah program baru di Astro yang menampilkan juara,naib juara dan tempat ketiga dalam rancangan Raja lawak sebagai peserta..

Jadi pelawak kesukaan ramai yang dah kira biasa melawak dlm TV dan belakon filem pun join ,Johan,Zizan,Nabil dan ramai lagi..jadi semua berpendapat mesti Maharaja Lawak nie bikin riuh satu studio dengan gelak tawa dari pelawak2 hebat.

Yang pasti ramai yang memang high expectation kat Jozan,sebab derang memang kelakar kan..dan gandingan serasi lah katakan..

Tapi bila tengok maharaja lawak minggu pertama memang agak menghampakan sebab Jozan tak berapa nak lawak..mcm syok sendiri nak cerita kehebatan jadi artis...Jozan dikatakan juri over-confident...

Lawak-lawak peserta lain ada yang kelakar,ada yang kureng..

Yang berjaya menghiburkan org ramai antaranya Nabil.nampak persediaan rapi nabil.dan yang pasti Nabil nie memang lancar bercakap,tak pelupa,jadi bila buat lawak ,menjadi la..kelakar sgt...cuma masa pendek sgt..sensasi nak gak tau nape dia dilempang..hehe

Masa musim raja lawak yang lepas,sensasi suka dengan kumpulan Balas...dlm Maharaja Lawak,kumpulan Balas pun best jugak.. Tajuk lawak mereka minggu pertama nie:Hantu Mak cik Karipap..mungkin dpt idea sebab juri (mamat Khalid) kan pengarah Filem hantu komedi ,Hantu Kak Limah Balik Rumah ...





yang paling kesian dengan Amir,eh Amir dulu dapat nombor berapa ek dalam Raja Lawak?kenapa dier boleh masuk Maharaja Lawak??
Amir agak kurang petah,mungkin sebab loghat kelate nya pekat susah nak buang..
dan lawak Amir lah yang paling kurang meneyrlah dalam Maharaja Lawak nie..aduh..kesian Sensasi tengok..



Walaubagaimanapun,tiada penyingkiran utk minggu pertama.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-