Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, March 22, 2011

Panas... Video Seks dengan pelacur oleh Pemimpin Tertinggi Parti pembangkang ditemui dan dipertontonkan kepada media

Share







Ahh,sudah..biar betul..kalau sebelum nie,skandal seks dan liwat hanya menjadi satu tanda tanya bahkan dianggap satu cara politik kotor,kerana tiada bukti kukuh..

Namun kali ini seorang pemimpin tertinggi parti pembangkang ,kantoi apabila,Video seks nya dengan seorang pelacur luar negara ditemui di dalam bilik hotel.

Difahamkan Video ini ditemui oleh Datuk T,yang ketika itu disuruh oleh ketua pembangkang itu utk mengambil jam tangannya dibilik berkenaan.tetapi lain yang dijumpai...Dia menemui pita rakaman 4 CCTV yang dipasang di tempat yang betul betul tersembunyi.

Datuk T nie terus panggil media untuk menonton Video tersebut namun enggan memberi salinan kepada sesiapa kerana dikhuatiri tersebar.

Video tersebut dikatakan mempunyai kualiti dan jelas.

Namun apabila perkara ini dibangkitkan kepada pengarah komunikasi PKR iaitu Nik Nazmi,dia cakap nie suma adalah palsu dan video tersebut telah diubah.

Perkara ini dikatakan telah dirakam pada 21 February 2011.baru lagi..
Pelik,takkan la lepas dah berprojek boleh pulak suruh org lain tlg ambilkan jam tangan kat bilik tersebut?Entahla mungkin pemimpin itu sendiri tak sedar dirinya dirakam? atau mungkin rakaman aadalah palsu?atau mungkin akhirnya sepandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah??

Well,benda nie kene lah wait and see..panasss panaas....

pemimpin dan isterinya yang juga ahli politik digesa meletakkan jawatan oleh Datuk T berikutan penemuan Video tersebut.

Kat bawah nie adalah berita dari The Star:


A video showing a man, resembling a top Opposition leader having sex with a woman, believed to be a foreign prostitute, has emerged.

The 30-minute video, which showed the supposedly high profile Member of Parliament in various compromising positions, is set to rock the Malaysian political arena.

The video recorded on Feb 21 was found in a hotel room in Kuala Lumpur.

Press representatives were taken to a hotel room individually to view the video footage by a group of unknown people led by a person, who only wanted to be known as Datuk T.

Datuk T said he wanted the media to watch the footage showing the politician before sending the copy to him and his wife “to identify the person in the video” a week from now.

He said if the individual in the video was the politician he had identified to the media, "then he and his wife must step down from politics.”

Datuk T said he was not “the pious person with high moral values and integrity as portrayed, and therefore is not fit to be leader.”

Datuk T said if the two did not quit politics, “I will call on several NGOs (non-government organisations) to set up an independent panel to investigate and seek professional forensic services to study the authenticity of the recordings.”

Datuk T claimed he had stumbled upon the video after he was asked by the politician to search for his watch in the room where the sexual encounter had taken place.

“As I could not find the watch on the table, I searched for it behind the dresser. I was shocked to find many strands of wires behind the dresser.

“On close inspection, I found four well-hidden CCTV cameras, I tried to open the two dresser drawers and found one was locked.

“I prised open the locked drawer using a sharp object. I found an active CCTV recorder. I disconnected the wiring and took the recorder out of the hotel,’’ he said, adding that no one had the recording except him.

“I will not hand over copies to any quarters for fear of reproduction and distribution,’’ he said.

Members of the media including The Star viewed the video clip on a computer at the hotel room, where Datuk T was heavily guarded. The Star journalist was searched and had his mobile phone taken away before being allowed to view the video. The other members of the media included those from Bernama, New Straits Times, Utusan Malaysia, China Press, the Internet portals, foreign news agencies and at least one opposition organ.

The video clip had sharp images and the woman appeared to be a fair-skinned foreigner, possibly an East Asian.

Meanwhile, with talk of the video having surfaced, PKR communications director Nik Nazmi Nik Ahmad tweeted, saying the video was doctored.

5 comments:

Gen2Merah said...

semuanya fitnah

Anonymous said...

haha..pelik la orang politik kerajaan nie dekat nk pilihan raya muncul la mcm2 isu..isu liwat x habes lg ni da timbul langgan pelacur plak..x logik btol la ke kerajaan da mg takut nk ngaku kalah...haha

Anonymous said...

Ntah lah... negara kecil bukan sebesar US tp politik kita masih kotor. Kata negara islam tapi banyak fitnah. Perkara ini pun tak menjejaskan mana-mana pihak, tgk presiden MCA, cfm buat siap ngaku tapi masih berkuasa. Yang penting kita rakyat tetap ditipu dan tak ada pun pemimpin yang betul2 bersih. mana ada politik bersih kan.

aida said...

Sudah, sudahlah! Memalukan...macam dah takda isu lain nak bangkitkan...Orang lani bukan bodoh nak angguk aja...orang tahu...yang p bukak citer nie la sebenaqnya heroin tu...dia ingat muka dia seiras Anwar...bila dia buat kerja nie & bleh tuduh anwar plak...tolonglah org Atasan...jgn buang masa nak kendalikan isu nie...P settle hal2 rakyat yg lagi serious lagi baguih....istiqfar la byk2 Trio Datuk T nie...

sha said...

setuju dgn semua komen2 org yg tlh komen ni...rkyt mkin bijak skg.bukannye zmn bute it lg.dlu boleh pkai pecaye je angguk2 geleng2 dgn berita plsu yg dihidangkn kerajaan yg zalim.ape tk zalimnye,mkin mnjdik2 skg ni.konker sgla media.

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-