Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, February 14, 2011

Pramugari Pondan hanya di PC Air Thailand

Share









Kalau sebut pasal Nyah atau Pondan,ada yang suka ada yang geli.Tapi sensasi pasti ramai skrg yang tahu di Thailand memang banyak sgt golongan nyah nie..ada yang nampak cantik mcm perempuan betul.Ada yang suara pun ala-ala suara perempuan.semua dengan bantuan suntikan hormon.

Di Thailand,golongan nyah memang banyak aktiviti secara terbuka contohnya seperti pertandingan ratu cantik pondan,dan mcm-mcm lagi.Sebenarnya kat Malaysia pun ada jugak.Dulu tak silap sensasi semasa menghadiri launching Handphone Nokia beberapa tahun dahulu di hotel Hilton KL Sentral, kat ballroom sebelah ada acara untuk kaum Nyah,sensasi kurang pasti tp dengar cerita dari mereka-mereka kat situ katanya ada pertandingan Ratu cantik Nyah...Haa??kat KL pun ader.

Yang terbaru PC Air Thailand yang ingin membawa kelainan telah membuka peluang kepada pramugari Nyah.

So lepas nie sapa2 yang naik penerbangan PC Air kene hati-hati kalau nak flirting dgn pramugari..takut silap jenis..hehe



Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-