Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, February 22, 2011

Kek Harijadi $2000 Paris Hilton dicuri,Pencuri update status di Facebook

Share








Pada 17 February 2011,genaplah umur Paris dengan pangkal 3 di depan...Paris turn 30.
Dan untuk meraikan harijadinya yg ke -30,Paris telah menempah kek 3 tingkat berharga USD$2000..bersamaan RM6000 la lebih kurangnyer.

Apa yang mengejutkan Kek yang ditempah Khas oleh Paris telah dicuri di birthday Bash Paris Hilton.

Lelaki yang dikenali sebagai Paz merupakan dalang yang mencuri kek tersebut.Dan yang paling tak masuk akal,selepas mencuri Kek Paris Hilton,dia telah menulis status di Facebook yang mengatakan dia telah mencuri Kek Hari Jadi Paris dengan gambar kek yang dicuri itu sekali.




Katanya lagi,dia tak anggap perbuatannya itu sebagai mencuri,namun lebih kepada menyelamatkan Kek tersebut drpd di bazirkan kerana org yang akan makan kek itu tak sampai 300 org,bahkan mungkin mereka akan main baling2 kek ke,ape ke..

Namun setelah berjaya mencuri Kek,dan bangun pagi keesokkannya melihat Kek itu berada d dapur rumahnya,dia pulak yang tak tahu nak buat apa dengan kek tersebut..

Tambah Paz lagi,kalaulah dia dikenakan tuduhan,dia akan mengatakan yang dia melakukan perkara tersebut dibawah pengaruh alkohol yang menyebabkan die berfikir bahawa mencuri kek itu adalah satu perkara yang betul.


Walaubagaimanapun Paris Hilton telah digantikan dengan sebiji lagi Kek,yang mempunyai gambarnya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-