Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, January 25, 2011

Mamat Sepah Raja Lawak bercinta dnegan adik Rodi Kristal

Share













Jadi Pelawak zaman sekarang saham tinggi juga,Mungkin gadis zaman sekarang lebih memilih kriteria lain dalam memilih pasangan.

Rupa paras dah tak jadi perkara utama apabila nak bercinta.Bukan sensasi nak kata Mamat Sepah nie tak hensem,tapi maksud sensasi disini ialah,kdg2 bila perempuan tue rasa seronok,terhibur,tenang,rasa nak gelak dan terhibur,perempuan tue boleh tangkap cintan dengan laki tue.

Adik perempuan kepada pemain gitar kumpulan Kristal ,boleh tahan cantik orangnya,dan bercinta dengan Mamat Sepah.

Sekarang nie pelawak-pelawak Malaysia sume boleh kebas awek cun.

Tengok je la contoh Nabil dengan pramugari,Zizan dengan Jue Evans.

Bahkan Salleh Yaakob pun boleh pasang 3 bini sebab pandai ambik hati dan buat lawak.

So lelaki di luar sana,jangan nak kontrol macho jer,,belajar lah buat lawak sekarang!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-