Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, December 22, 2010

Video Menarik: Bagaimana Cara untuk meng-kawankan dua ekor kucing

Share









Haha..sensasi memang biasa bela kucing dua tiga ekor,empat lima ekor pun ade,wpun sensasi sebenarnye allergik dengan kucing....

memang pada mulanya kucing kalau tak kenal derang mcm nak bergaduh jer...ada kalanyer sampai dah bertahun2 tinggal serumah pun masih tak mesra antara satu sama lain sebab kucing nie kuat cemburu...

Sekarang sensasi ada dua ekor kucing persian..Masa baby dulu,derang mcm nak bergaduh,si jantan tue takut kat si betina,and kucing sensasi yang betina tue suka buli kucing jantan tue,,

Tp sensasi biarkan derang duduk berdua je,lama2 derang mesra,skrg dah mcm adik beradik,tidur sama2,main sama2 makan sama2..haha..

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-