Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, November 25, 2010

Video lagu Shila OIAM -Ada saja,adalah Video berunsurkan illuminati?

Share







Yang sebenar benarnya...Sensasi sendiri tak arif dan tak faham sangat dengan illuminati..yang sensasi selalu dengar Lady gaga,la KLCC la,dan lambang segitiga bermata satu,lambang bintang terbalik sume sume tue adalah antara benda benda yang berkait dengan Illuminatti,alau dikatakan sebagai pengikut Dajjal...

Sensasi malas nak taksub dengan benda benda tak berfaedah nie,kadang kadang kalau kita terlalu taksub dengan sesuatu benda tue boleh memesongkan akidah kita...kadang kadang benda yang takda kaitan pun dikait kaitkan juga...segala bentuk segitiga sekarang nie dah jadi banned dah...
Dan kalau terlalu taksub takut nanti,kita terlalu cuba memahami benda tue sampai terleka untuk memahami agama kita sendiri..

Padahal apa yang penting adalah kepercayaan kita kepada tuhan dan agama Islam,dan mempunyai ilmu agama.

Kita semua risau akan kemunculan Dajjal al-masih dan kesannya terhadap hidup kita,,apa yang penting adalah cuba mendalami dari AL-Quran dan hadis,sensasi banyak membaca tentang Dajjal,tp sensasi tak tau sgt pasal illuminati nie..,berdoalah agar kita sentiasa dilindungi Allah s.w.t.

Adakah Video Shila OIAM nie pun mempunyai unsur illuminati???pandai pandai korang buat siasatan sendiri kalau dah takda kerja lain yg berfaedah..



Kalau betul wujud unsur nie,maka org disebalik pembikinan video nie lah yang memang sengaja nak tonjolkan lambang2 tersebut...ish3....memang tak habis habis nak menghuru hara kan keadaan,....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-