Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, November 22, 2010

Anjoulie Lavocah seram dengar gossip dia takkan seksi lagi

Share









Minggu lepas sensasi bercuti daripada berblogging sebab rumah mak internet connection sgtlah slow...Tapi sensasi tetap mengikuti perkembangan gossip..
Dan gossip tentang penghijrahan Anjoilie Lavocah juga dikenali sebagai Zarina Ann Julie,anak pontianak yang mengatakan dia takmau seksi lagi..

Sensasi pun rasa ,baguslah mcm tuel,.lagipun gambar dia pakai tudung tue nampak lebih sweet dan seswai dengan wajahnya...

Tapi rupanya gossip bahawa dia takkan seksi lagi menyeramkan empunya badan Anjouli Lavocah,oleh itu dia cuba membetulkan gossip yang berterbangan kini dan menafikan yang dia takkan seksi lagi....Maknanya tiada perubahan pun..

Apa yang anda lihat tentang perubahan itu hanyalah satu tuntutan kerja dimana dia menggayakan pakaian yang sopan dan busana muslim..

Apa yang membuat dia naik seram apabila melihatkan tajuk ‘Anjou Enggan Seksi Lagi’. Katanya, dia cakup takut membaca tajuk tersebut memandangkan itu bukan yang dimaksudkan olehnya.

“Saya tak bermaksud begitu. Apa yang saya lakukan hanyalah sebagai satu tuntutan kerja semata-mata. Bukan tak mahu berubah ke arah kebaikan tetapi biarlah ia datang pelan-pelan.

“Saya risau juga kalau ada yang menyerang saya lepas ni. Cakap dah tak nak seksi tapi masih pakai seksi lagi. Saya tak pernah cakap yang saya tak mahu seksi lagi.

“Itu yang saya mahu buat pembetulan. Saya tak mahu dihimpit kontroversi lagi. Esok orang kata saya macam-macam bila lihat saya seksi. Dah letihlah abang,” kata Zarina lagi.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-