Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, October 23, 2010

Video Kelakar: Orang siam Islam akad nikah

Share









Video nie kene tengok sampai habis,penghujung pun kelakar...

Sensasi rumuskan disini..
Al kisahnyer mereka nie dari selatan Thailand,jadi pelat tue ada mcm kelantan sikit sikit lah..,mamat yang nak bernikah tue dia bukan Islam dan baru je masuk islam..dan boleh ckp bahasa melayu siam tue sikit sikit je..
jadi jenuh tok kadi nak nikah kan..kelakar sgt dgr ...

Akhirnya sah juga la..hehe..
yang tak boleh tahannye tue,lepas dah habis je akad nikah,si pengantin tue tak sabar-sabar lagi nak masuk tido ngan pengantin pompuan..HAHA
suka hati je...

gelojoh!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-