Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 14, 2010

Sharifah Aini hanya bertudung kerana sakit gigi,dan kesiankan kawan-kawannya yang terpaksa bertudung

Share








Sensasi:Aduh,apa nak jadi dengan Sharifah Aini nie..kenyataan yang dibuat amat bodoh sekali bunyinya...

Pertama apabila mengaku hanya bertudung kerana sakit gigi..

Lepas tue ckp nak pakai tudung tue,hanya dtg dari Allah... ??? bukan kerana terpaksa..sebenarnya kak pah,bertudung tue wajib bukan semata2 bila Allah dah beri hidayah baru nak pakai..kata org Hidayah tue perlu dicari,bukan menunggu bagai menunggu bulan jatuh ke riba...Hanya org2 bertuah saja yang dpt hidayah tanpa dicari..

sepatutnya kak pah walau tak bertudung skrg,patut ada niat utk berubah,umur pun dah tua..sampai bila nak glemer...Glemer kew tunjuk rambut menggerbang?

yang ketiga kenyataan bodoh Sharifah Aini bila dia ckp,kesian ngan kwn2 dia yang tersepit terpaksa pakai tudung??? bg sensasi biarlah mereka rasa terpaksa skrg,sekurang-kurangnya takla kena bakar rambut kat akhirat nanti..siapa yang kesian nanti kan...

Sensasi pun bukanlah baik sgt,tp kita sentiasa berniat utk berubah menjadi org yang lebih baik,dan mencari hidayah NYA ..dan tak perlula keluarkan keluarkan kenyataan yang pelik2 seperti yang dilakukan sesetengah pihak..

Think first before you speak..cos what u said cannot be taken back easily. words that come out from your mouth reflecting who you are...





Datuk Sharifah Aini sudah bertudung? Barangkali, itulah sangkaan ramai setelah melihat kehadirannya di Hotel Seri Pacific, Kuala Lumpur sempena majlis sidang media Majlis Makan Malam Amal Malam Juitaku Sayang baru-baru ini. Lebih-lebih lagi dengan kehadiran begitu ramai jemaah haji di hotel tersebut.

Bila soalan ini diajukan kepada biduanita negara kesayangan ramai ini, Datuk Sharifah Aini atau lebih mesra disapa sebagai Kak Pah hanya tersenyum.

"Sebenarnya Kak Pah pakai tudung ni sebab Kak Pah sakit gigi. Sebab tak mahu nampakkan gusi Kak Pah ni bengkak, jadi Kak Pah pakailah tudung. Tapi, kalau tanya bila Kak Pah betul-betul akan pakai tudung, Kak Pah tak boleh nak jawab.

"Sebab itu semua kena datang kerana Allah. Bukan sebab kerana terpaksa atau kerana desakan mana-mana pihak. Lagipun Kak Pah tak mahu jadik macam segelintir kawan-kawan artis Kak Pah. Kesian kat diaorang. Sebab diaorang tersepit dengan keadaan ini (bertudung).

"Jadi, kesimpulannya, Kak Pah hanya akan pakai bila Kak Pah dah betul-betul bersedia dan Kak Pah mahu pakai kerana Allah, bukan kerana sesiapa. Itukan lebih baik. Buat apa nak hipokrit," katanya

3 comments:

donk said...

dua ekor dari ketegori syaripah..sofia dan aini...
darah arab..darah keturunan Nabi yang amat mulia..
mengeluarkan fakta yang bodoh dan menyakitkan hati..artis ni memang bodoh dan bangang...cakap pun berlakun..

Anonymous said...

mase bace cerite ni kat metor pun sy dah tergelak2 dah..ape kebenda la punye statement...anak anta blaja tinggi kat arab..konon dah kira bagus la tu memcanang satu dunia..tapi pasal hukum hakam Allah dia boleh buat sesuke hati dia je..cakap mcm org xde agama..wallahu'alam..propa je lebih

Safwan said...

ape masalah korg. biarlah die bg alasan macam2 un. dpd artis xpki tudng pakai seksi dedah sana cni korg bsg lak dorg bg alasan x bertudung? haram jadah korg

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-