Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 14, 2010

Shahz Jaszle jelaskan tidak bercinta dengan Maria Farida

Share










Sensasi:Maria Farida nie memang terkenal dengan pakaian seksi,dan mudah mesra dengan lelaki,Walaupun sudah mempunyai anak dan berstatus janda.

Terbaru Apabila Shah Jaszle menggunakan gambar nya dipeluk Maria sebagai gambar Profil Blackberry Messenger nya..menimbulkan syak org bahawa mereka mempunyai hubungan intim..

Tapi Shah Jaszle menafikan katanya gambar peluk2 tue hanya suka-suka je..

Pelik betul,perlu ke Maria Farida peluk mcm tue utk bergambar suka-suka..memang nampak agak cheap disitu..peluk anyone suka-suka ..atau mereka cuba menhyembunyikan hubungan itu kerana karier Shah Jaszle baru bermula dan jarak umur yang jauh?

Pelakon kacak, Shahz Jaszle menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan aktres jelita Maria Farida selepas gambar mereka yang dilihat agak mesra tersebar.

Shahz memberitahu hubungan mereka hanya sekadar rakan artis dan menganggap Maria Farida sebagai artis senior yang dikagumi.

"Saya dengan kak Maria tidak bercinta, saya kagum dan hormati dia sebagai rakan artis yang banyak pengalaman. Dia banyak beri tunjuk ajar dalam lakonan saya.

"Tentang gambar itu kami sekadar mengambilnya untuk suka-suka ketika di lokasi penggambaran, kami rapat kerana sering berlakon bersama iaitu dalam drama Asmara dan Bola Cinta baru-baru ini," katanya ketika dihubungi mStar Online.

Shahz juga memberitahu gambar tersebut diletakkan pada profil telefon BlackBerry Messenger (BBM) miliknya tanpa sebarang niat atau memberitahu tentang sesuatu hubungan istimewa.

"Saya tak sangka ia boleh menjadi isu, saya fikir ini hanya sekadar suka-suka. Tentu dia marah jika dapat tahu berita tidak benar ini. Saya memang tidak ada apa-apa hubungan dengannya selain rakan kerja," katanya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-