Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, October 20, 2010

Rita Hamil anak kedua,Aidil tak pernah berniat menceraikan Rita

Share










BAGI Mohd Aidil Zafuan Abd Radzak cinta dan kasihnya pada isteri dan anak tidak pernah luntur meskipun ketika ini berlaku krisis rumah tangga akibat sesuatu yang tidak dijangkanya.

Aidil berkata, dia terlalu sayang isteri dan anaknya, Airit Rayyan Rizkin, malah apa yang berlaku tidak sedikitpun merubah kasih sayang dan perhatiannya pada keluarga.

“Saya dan Rita bahagia, malah saya lebih bahagia apabila mendapat tahu Rita hamil anak kedua. Kami sudah mengenali hati budi sejak lima tahun lalu, malah saya tahu perangai isteri saya. Dia mungkin agak keras hati, tetapi Rita seorang yang penyabar. Disebabkan keras hatilah menyebabkan kami masih hidup bersama.

“Saya tahu isteri saya tertekan apabila berdepan dengan fitnah yang keterlaluan tetapi biarlah, asalkan saya tahu siapa isteri saya. Kalau kita terlalu memikirkan soal kata-kata orang, hidup tidak akan aman. Apa yang penting hari ini adalah kebahagiaan rumah tangga dan keluarga saya.

“Sebagai ketua keluarga, saya tetap berusaha perlahan-lahan memulihkan hubungan isteri dan keluarga. Saya sayangkan isteri, dalam masa yang sama, saya hormati ibu bapa saya. Impian saya mahu pertemukan Rita, keluarga mentua dan keluarga saya.

“Insya-Allah, saya mahu mereka berdamai. Saya percaya perbalahan tidak akan selesai jika masih berbalas kenyataan di akhbar, ia akan mengeruhkan hubungan.

“Kami sudah berbincang dari hati ke hati, Rita tidak kisah beralah, asalkan rumah tangga kami terpelihara. Apa yang saya nak tekankan di sini, tidak terdetik di hati kami nak bercerai seperti tersebar dalam internet.

“Walau apa pun yang berlaku, kami reda dan sanggup mengharungi suka duka bersama demi anak-anak kami. Berpisah jauh sekali,” katanya tenang.

3 comments:

Faztee Danisha said...

Sedeynye bace..hope pe yg aidil ckp tu btul2 le..and jage le rita n family sbaiknye..like Rita

nia said...

amin..smoga Allah tnjkkn jalan & beri kebhagiaan kpd aidil n rita.tumpang bhagia lihat org lain bhgia wlpun rita n aidil xknl sy mwahahahaahah :P

nia said...

amin..smoga bhagia aidil n rita.tumpang bhagia lihat org lain bhgia wlpun rita n aidil xknl sy mwahahahaahah :P

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-