Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 21, 2010

Gambar Malika Sherawat berlakon Bogel dalam Filem "Hiss" Sebagai Ular

Share








pelakon simbol seks Bollywood, Mallika Sherawat ("The Myth") sanggup berbogel demi wataknya sebagai wanita ular menerusi filem terbarunya berjudul "Hisss" yang diarahkan oleh pengarah yang popular dengan "Boxing Helena" (1993), Jennifer Lynch.

Mallika mengaku filem tersebut memang mempunyai babak bogel dirinya ketika transformasinya daripada seekor ular kepada manusia di sebuah hutan di India Selatan.

Mallika juga turut memberitahu bukan perkara mudah membawa watak sebagai ular ketika penggambaran di dalam hutan.

"Keadaan sangat sejuk dan saya tidak boleh berjalan di atas tanah kerana kostum ular yang dipakai. Oleh itu, saya terpaksa diangkat sahaja. Solekan juga memakan masa yang agak lama. Saya juga dehydrated dan tidak boleh buang air kecil! (ketawa) Watak ini memang mencabar dari segi fizikal. Namun apabila saya melihat promo filem ini, saya kagum kerana ia memang kelihatan bagus! Namun ketika penggambaran, saya selalu terfikir apa sebenarnya saya fikir ketika memilih watak ini kerana ianya tidak menghiburkan langsung memegang watak sebagai ular!"


Bakal ditayangkan di Malaysia pada 28 Oktober 2010, "Hisss" mengisahkan Nagin (Mallika Sherawat) yang bertukar menjadi seorang wanita cantik dan pergi ke bandar untuk mencari rakannya yang telah ditangkap daripada hutan oleh seorang rakyat Amerika. Filem ini turut dilakonkan oleh Irrfan Khan sebagai seorang pegawai polis yang cuba menjejak dan menghentikannya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-