Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, October 14, 2010

AC Mizal Tak Pernah Belikan Baju Raya Anaknya (dengan Shafnie)?

Share









Sensasi:Sensasi pun tak tau nak cakap mcm mana...AC Mizal tak mampu ???Kaya raya kot AC tue sampai skrg nie dapat gelaran Datuk..Sehingga tidak membelikan pakaian raya untuk 2 org anaknya bersama Shafnie..

Jangan nanti bila AC dah tua esok anak-anak yang diabaikan itu yang menjaganya baru menyesal sebab terlalu berkira dengan darah daging sendiri semasa hidupnya senang skrg nie..


Tak habis-habis dengan kes mengenai tuntutan nafkah anak yang dibuat bekas isteri pengacara dan pelakon AC Mizal, Shafnie Zainudin. Terbaru pengacara popular itu telah didakwa oleh bekas isterinya bahawa tidak pernah membeli pakaian bagi menyambut Aidilfitri untuk dua anak hasil perkahwinan mereka sejak 2006 hingg sekarang.

Perkara itu diberitahu Shafnie, 35, ketika memberi keterangan di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat semalam dalam perbicaraan kes permohonan pengubahan tuntutan nafkah anak daripada RM300 kepada RM3, 770 sebulan terhadap AC Mizal atau Mizal Zaini, 39.

Bagaimanapun Shafnie redha apabila tuntutan nafkah ke RM3770 itu tidak dapat diluluskan kerana AC sendiri mengaku tidak mampu, malah ibu bapa AC sendiri hadir ke mahkhmah mengatakan anak mereka tidak mampu.

Menurut Shafnie selain bekas suaminya itu tidak menyediakan kelengkapan raya sejak tahun 2005, semua perbelanjaan termasuk persekolahan ditanggung sendiri olehnya. Malah, mereka juga tidak diberikan tempat tinggal menyebabkan Shafnie dan dua anaknya hanya tingga bersama keluarga Shafnie di Bangi.

Selain itu, dalam tuntutan di mahkamah semalam Shafnie juga menjelaskan dia sangat memerlukan perbelanjaan pendidikan untuk masa hadapan anaknya, memandang insurans dan dana pendidikan itu terlalu tinggi dan tak mampu dibayar oleh dia seorang.

Kasihan pula bekas isteri AC Mizal ini kerana dia bersusah payah lakukan semua tuntutan itu hanya untuk membesarkan dua anaknya yang berusia 11 dan 14 tahun dan tidak lebih daripada itu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-