Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, September 3, 2010

SM Faisal menyindir Marion Caunter di Twitter

Share









Beberapa hari lepas,Marion Caunter mengesahkan bakal mengahwini SM Nasaruddin ,Boss Naza KIA.

Tup-tup abang kepada SM Nasaruddin iaitu SM Faisal pulak menyindir bakal adik iparnya itu dalam Twitter.

Pada pendapat sensasi,kalau mengesahkan berita perkahwinan itu,apa salahnya,bulan December pun tak lama je lagi...

Pasangan yang sedang hangat bercinta pasti rasa mcm nak bgtau je semua org yg diri sudah dipunyai kekasih hati,apatah lagi dah nak berkahwin..

Tue tandanya dat Marion teruja nak menjadi Isteri kepada Boss Naza KIA itew..
ehe.

Apa-apa pun,Layan jer la...slalu nya pasti ada yang selalu memandang negatif dan serong dgn niat seseorang itu..biasala kan..

2 comments:

Anonymous said...

tu tanda sayang kat adik iparnya, dulu masa nak kawin adiknya senyap je, diapun tunjuk belang seorang abang,,betul2lah abang yang komited terhadap keluarga sendiri termasuk adik ipar, tak kiralah bakal ke...

Anonymous said...

Salam,isteri Dato'Faisal Melayu kan? baguslah Alhamdullillah.sayang Melayu orang Islam. Moga Allah swt melindungi Dato'Faisal dan keluarga.Ameen.

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-