Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, September 14, 2010

Pembunuhan kejam sosilawati, dipukul,Disembelih,dibakar...

Share








Dah 5 hari sensasi tak hapdet blog...beraya lah katakan...dan kesihatan yang tidak mengizinkan..

Kes Pembunuhan kejam Sosilawati amat besar impaknya terhadap rakyat malaysia lantaran Kejayaan wanita tersebut dalam menempah nama dalam arena usahawan Kosmetik dan pernah berkahwin dgn Nash.

Semasa Misteri kehilangan sosilawati ,Sensasi mcm dah agak dah,mesti berlaku sesuatu yg buruk,seperti dibunuh..sebab Sosilawati bukannya budak2 lagi..Dia dah dewasa jadi bila hilang dengan sejumlah wang bersama 3 lagi lelaki dewasa,apa lagi yg boleh kita simpulkan??Pasti ada yang tak kena...

Dari satu persatu cerita dibongkar..

Sosilawati hilang sejak 30 Ogos,mereka berempat hendak pergi ke Banting utk urus niaga jual beli tanah utk Sosilawati membuka ladang herba di tanah tersebut .

Then Last conversation Sosilawati sedang bercakap dengan suaminya...talian terputus dan suami sosilawati sempat mendengar Sosilawati cakap
"eh,kau nak bawak aku pergi mana nie?" then talian terus terputus dan tidak dpt lagi dihubungi...

Hmm,kemudia keluar pula cerita 4 mayat ditemui rentung kat Ladang Kelapa Sawit di Morib,tp sebenarnya tiada mayat ditemui cuma,dari hasil tangkapan suspek, 4 drpd mereka menceritakan bahawa Sosilawati dan 3 rakan dipukul sehingga mati dan dibakar,abunya di buang di Sungai berdekatan ladang Gadong,Tjg Lepat.

Terbaru,Sosilawati dikatakan,dipukul kemudian disembelih,lepas tue dibakar sehingga menjadi abu...

Sembelih???oh my god...dasyat sungguh perbuatan itu,sgt kejam...Lebih sadis perkara ini berlaku semasa dalam bulan Ramadhan .Keluarga mangsa pasti bersedih dalam bulan syawal yang mulia ini...

Suspek utama adalah seorang peguam berpangkat Datuk yang pernah ada rekod jenayah sebelum ini..dengan adik nya.Datuk tue berbangsa India.

Motif pembunuhan ialah sbb saingan perniagaan,masalah kewangan ...sampai sanggup bunuh,,

6 org pekerja di ladang kelapa sawit tue lah yang dikatakan melakukan pembunuhan itu..

hanya 4 org yang memberitahu dan berkerjasama dgn polis utk siasatan pembunuhan ini..

lagi 4 org tak mengaku mgkin percaya mereka boleh terlepas tanpa bukti kukuh.

Oleh itu polis harus menyediakan bukti2 yang kukuh untuk menabit kesalahan kepada mereka2 itu..

si penjenayah syaitan bertopengkan manusia itu seorang lawyer,sensasi just takut sbb dia peguam ,dia pandai memutarbelitkan sehingga bukti yg sedia ada jadi tak kukuh dan dia terlepas..
damn..

Sama-sama kita doakan pembunuh kejam ini mendapat pembalasan yang setimpal.Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan belas daripada yang maha Esa.

Mati dibunuh adalah salah satu syahid kecil.

P/s:org kaya kene pasang bodyguard..bahayaaaaaa~jadi target pembunuhan

1 comment:

ShaNaz Saadon said...

Jgn sorang pun terlepas! moga semua yg terlibat ke tali gantung!

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-