Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, September 6, 2010

Lagi Isu Menghina Islam..Dari si laknat

Share







Isu Racist di Malaysia semakin meruncing ...Ada pihak yang extremist,dan yang kurang extremist..Apa yang pasti terdapat byk pihak yang sengaja mencurah petrol di api yang sedia ada menyebabkan isu ini semakin marak dan membakar...

Terbaru seorang manusia bernama Katy Lim Li Lian menukar dengan menghina Islam..lebih berat lagi apabila mempermainkan nama suci Allah..

Walaubagaimanapun masih ada cina2 yang lain memohon maaf bagi pihak mereka2 yang kurang akal ini,bahkan berasa malu dengan kata2 yg ditulis oleh Katy nie..

Memang sakit hati dan geram kita mambacanya....Tp bulan puasa nie kene lah byk2 bersabar.Kita doakanlah semoga mereka2 yang menghina agama dan Allah mendapat balasan dariNya.

Hari demi hari,makin teruk isu racist di malaysia nie,..
Tp isu racist masih boleh tahan lagi,tp kalau nak mencabar agama nie sudah lebih kan...

Kalau ikut hati nak je balas balik kata2 si mangkuk hayun nie...tp kita bukan mcm dia..
Kita lebih berakal.Sebab kita tahu setiap perbuatan dan kata2 itu akan ada balasan dan akibat disebaliknya..


katy lim li lian


katy lim li lian

katy lim li lian

katy lim li lian

3 comments:

Anonymous said...

Semoga mereka yang menghina Allah..diberikan taufik dan HidayahNya agar mereka memeluk Islam...Semakin tinggi kebencian mereka semakin ada keinginan untuk mendekatkan diri kepadaNya. Marilah kita sama-sama mendoakan agar mereka memeluk Islam. Amin...

Anonymous said...

dia memang dasar takde otak..kalau baju yang dia pakai tu ada penciptanya., mestilah alam ini ada Penciptanya..segala yang berlaku; bulan, matahari, planet2, angin, mendung, taufan, tsunami dsbgnya..kenapalah bodoh sangat minah ni Allah tu bukan makhluk, tak boleh disamakan dengan makhluk..Dia yg mencipta makhluk, yakkan dia nak sama dgn makhluk?BODOH

Anonymous said...

Allah Ta'ala tak terkesan dengan apa jua hinaan.Sama ada hidayah atau balasan yg akan diberikan-Nya kpd si kafir itu,hanya Allah Maha Mengetahui...Allahu Akbar!

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-