Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, August 6, 2010

Suami Cut Tari Tinggi suara arah Cut Tari jaga anak Di rumah sahaja

Share







Sensasi:huhuhu...kalau org lain mesti ckp lelaki nie dayus kerana tak menceraikan Isterinya yang sah sah ,curang dengan lelaki lain ,selain menjatuhkan maruah suaminya kerana Video lucah itu.

Tp suami Cut Tari sememangnya seolah-olah takkan melepaskan Cut Tari..Sebab before kes Video Lucah Ariel dan cut Tari pun,pernah timbul isu Video Lucah Cut Tari dengan lelaki lain sebelumnya,namun perkara sama berlaku,suaminya tetap memaafkan Cut Tari..

Cuma kali ini,apabila melibatkan artis fofular Ariel Peterporn itu,memang jadi isu besar.

Apa yang dilakukan suaminya cumalah meninggikan suara menyuruh Cut Tari jaga anak dirumah saja..huhuhuhu...

Semoga Cut Tari insaf dan setialah dengan suaminya yang sentiasa disampingnya sehingga kini.


KES video lucah yang turut melibatkan Cut Tari telah membawa impak besar dalam kehidupan artis tersebut.

Setelah kehilangan beberapa pekerjaannya, dia juga kini tidak dibenarkan oleh suaminya, Yohannes Yusuf Subrata untuk ke luar dari rumah.

"Ketika kes ini terjadi Yusuf telah mengeluarkan larangan tersebut termasuklah tidak menemui rakan-rakan atau bersiar-siar secara bebas di luar.

Peguam mewakili Cut, Hotman memberitahu bahawa Yusuf telah meninggikan suara terhadap Cut Tari dengan kata-kata: "Mulai sekarang kamu jaga anak sahaja di rumah" dengan nada yang tinggi.

Bagaimanapun, larangan itu tidak membuat Yusuf meninggalkan isterinya ketika menghadapi masalah tersebut. Dia juga kelihatan sentiasa berada disamping isterinya dan memberi sokongan padu.

"Yusuf tak pernah bosan menemani isterinya ketika menjalani pemeriksaan berkaitan video lucah tersebut, malah ketika Cut Tari berbincang dengan saya tentang kes ini, Yusuf sentiasa menemaninya.

"Dia memang sangat mencintai isterinya itu," jelas Hotman.

Dalam pada itu, Cut Tari yang sangat tertekan dengan kes ini mengaku takut keluar rumah dan berhadapan dengan masyarakat. Dia juga bimbang tentang pandangan orang terhadap dirinya ketika ini.

Tambah Hotman lagi, Cut Tari kini sedang berusaha menjalani kehidupannya seperti sedia kala biarpun agak sukar.

"Sekarang Cut Tari sudah cuba untuk hidup seperti manusia normal. Seperti juga orang sakit ia akan pasti sembuh," ujarnya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-