Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, August 19, 2010

Blog Salleh Gregor Samsa ,Melayu murtad,Islam murtad yang menghina Islam dan mengaku bukan Islam

Share







Sensasi tak tahu apakah ini adalah nama sebenar manusia tak berotak ...tapi sensasi harap manusia ini samada mendapat balasan drpd tuhan pencipta sekalian alam,atau mendapat hidayah drpd Nya suatu hari nanti...

Sungguh bongkak manusia ini yang lemah dan tiada kuasa...berbanding Penciptanya..

sudahlah tidak reti bersyukur,bahkan menghina pula...kononnya dia bencikan sikap melayu?padahal dialah jenis spesis yang HINA teramat sgt pada pandangan sensasi...

Salleh Gregor samosa,telah menghina umat Islam yang berpuasa dengan mengatakan seperti dalam gambar dibawah...dalam facebook dia...


Klik gambar untuk besarkan dan lihat dengan jelas


Dalam blog Salleh dia mengaku Murtad,dan Sensasi rasa ini juga adalah salah satu kesilapan Mak dan ayah si Salleh yang gagal mendidik anaknya ...
Salleh sendiri mengakui Maknya tak pernah kisah dan marah,atau memaksanya hidup dengan cara Islam...

Inilah yang terjadi apabila anda memiliki ilmu yang cetek...ada hati yang kotor...dan tidak sedar siapa dirinya..

kalau ikut emosional..memang sensasi byk benda nak tulis...tapi sabar itu adalah separuh drpd iman...lagi-lagi dalam bulan puasa nie..kene byk2 bersabar..
Salleh amat membenci Melayu dan Islam sehingga ingin membakar masjid sekiranya abang dan kakaknya memaksa...

takut2 silap haribulan nak bakar masjid,diri sendiri yang terbakar...sungguh biadab..

Pastu dia nie sgt3 suka hina bangsa melayu dan agama islam
Haha..ini lah yang dinamakan tak sedar diri..
Bangsa sendiri dihina....kalau bukan melayu hang nak jadi bangsa apa??
Cina pun tak mengaku hang tu kaum,india pun tak mengaku kaum..pergilah kemana2..semua tak hingin manusia yang tidak sedar diri mcm si Salleh nie..
Siapa dia???dia kata dia tak bangga dgn bangsa melayu yang tak capai apa2 yg membanggakan...Dia tue ada ke yang membanggakan sgt ttg diri sendiri???

hina lagi ada....sesungguhnya Salleh adalah manusia yang sungguh menjijikkan bagi sensasi(hah sudah emosi tak dpt dikawal)

sebenarnya banyak lagi hinaan yg ditulis dlm blog si mangkuk hayun nie..sensasi penat nak print screen sume..



antara gambar-gambar dalam blognya..

Salleh mengaku mengambil dadah ,minum arak,pergi parti2 liar,mengaku murtad..dan mcm2 lagi..dia juga memanggil rakan2 lepaknya sebagai anjing2...iblis-iblis dan syaitan2...

sungguh hina hidup manusia ini..mengapalah kau dilahirkan di dunia???mungkin utk menjadi pengajaran kepada umat yang lain... kenapalah engkau tak pernah menyucikan hati,membuka akal dan hati...

nampak sgt dia nie bodohkan??dia malu kononnya melayu tak hebat..tp dia tak sedar dan tak tahu ke pasal tokoh2 islam....siapa yang cipta Al-gebra?tokoh matematik,siapa yang jadi tokoh perubatan,jantung,pembedahan,siapa yang jadi saintis tokoh alam semesta??

semuanya tokoh2 Islam lahhhhh mangkuk hayun Salleh oiii..ada hati nak jdi syatan...syaitan pun gelakkan ko sbnarnye..


Parti apa kat bawah nie?siap bogel2...dan raba2???





dalam blog Salleh pun dia ada menulis ttg rasa kosong dalam hati,rasa tak tenang,hidup tanpa makna...

how pathetic.....

u have such a shit life in this world..i cant imagine ur life after death...

5 comments:

Hariz said...

SubhanaAllah

New Entry Prof-Hariz
Ayie Tak Puasa Tapi Nak Raya.

Anonymous said...

sebenarnya si Salleh ni mengalami sindrom penafian dimana akal fikirannya dan tingkahlakunya menjurus kepada kemaksiatan dan dia berbangga tapi sebenarnya rohnya inginkan kebaikan dan hidayat daripada ALLAH...Jadi beliau sedang sakit...hatinya meronta...klu kita kutuk dia lagi dia suka...dalam ertikata lain atau bahasa tersurat...dirinya meminta ingin ditolong...

Anonymous said...

conflict image..bangsat punya Salleh

Anonymous said...

mmga ku panas ati baca manusia ni punya ayat..yg lg aku sakit hati mak bapak dia mn pergi..mcm mn si salleh boleh xde pegangan lgsung dlm hati dia..dia d besar kan dgn cara apa.sapa yg di ajarkan oleh mak bapak dia utk d tauladan kn.bila dh besar macm ni tp masih x fhm apa itu islam..dgn sapa dia bergaul smp dia malu sgt dia melayu.sejuk kh perut mak dia bila kata dia malu dia melayu.bgga kah mak dia kalau dia bukan melayu.pencapain ibu nya yg paling baik adlh melahirkan dia..&ibunya adlh melayu,1 bgsa yg dia sndri sbg ank malu utk mengaku..sempena bulan ramadhan ini semoga di turun kan hidayat pd mnusia ini..amin..

Anonymous said...

Inilah penyakit yang kita undang bila kita terlalu mengejar keduniaan. Bila perasaan sayangkan dunia dan takutkan mati dah menebal maka macam-macam lagi malapetaka yang akan menyusul di kemudian hari. Simpati aku pada insan yang bernama salleh ni, moga masih ada ruang dan masa untuk dia kembali ke landasan yang betul.. InsyaALLAH...

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-