Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Tuesday, August 3, 2010

Mawi kahwin lain dengan model dari Temerloh, Pahang

Share







Sensasi:Kesian Mawi sering terkena gossip-gossip busuk dan kontroversi,Mawi dikatakan telah berkahwin lagi dengan seorang model dari Temerloh Pahang yang berusia awal 20-an.Kononnya Mawi berkahwin lain setelah mendapati Ekin tak mampu hamil setelah keguguran dua kali..huhu pandai pandai je..rasanya Ekin gugur dlm tempoh Trimester takla membahayakan rahim pun..lagipun Mawi kan kaya banyak cara berubat kalau betullah berlaku mcm tue,tp Sensasi yakin ini semua gossip liar yang hendak menjatuhkan Mawi.Sensasi kesian betul kat pasangan Mawi Ekin,derang baik je..tp org mendengki tak habis-habis.

selain Gossip Mawi berkahwin lain,Gossip Mawi terkena buatan orang pun heboh diperkatakan,kononnya Mawi suka bercakap sorang-sorang.Bahkan Mawi sendiri mengakui seperti rasa ada sesuatu yang mengerkorinya...seram...takkan ada yang dengki dengan mawi sampai mcm tue sekali.

Mawi juga dikatakan skrg rugi teruk selepas menutup butik Tudung Ekin di Johor.
Sensasi tak tahulah sapa yang dok buat cerita bukan-bukan nie?padahal MAwi elok je berlakon Magika la,Jin Notti la,siap ada drama-drama dari syarikat produksi Mawi sendiri.

Tak baik dengki dengan Mawi.

Tapi ye lah hidup nie memang penuh dugaan,semoga Mawi tabah menghadapinya


KUALA LUMPUR - "Saya setia kepada Ekin seorang!"

Itulah penjelasan juara Akademi Fantasia Ketiga (AF3), Mawi atau Asmawi Ani, 29, mengenai gosip hangat kononnya beliau sudah berkahwin lagi.

Mawi hairan bagaimana gosip beliau berkahwin lagi itu tersebar di kalangan wartawan hiburan sejak beberapa hari lalu.

"Saya dah lali dilemparkan dengan pelbagai tohmahan negatif, jadi saya reda sahaja kali ini.

"Semua ini di luar kawalan saya,'' jelas Mawi ketika dihubungi di sini semalam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-