Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, August 18, 2010

Laporan polis dibuat ke atas Ustazah Bahyah dan Ustaz Zawawi ,dan dituduh Agen Yahudi

Share







Klik image untuk besarkan..


Sensasi:
hurmmm...nie la Laporan Polis paling tak masuk akal yang sensasi rasa...dan tuduhan sebagai Agen Yahudi adalah satu yang melampau...

Ade ke patut kalau Ustazah Bahyah tidak menyokong Perkahwinan di Siam pun nak buat Laporan Polis..Sebagai Pengacara dan tetamu undangan yang diundang untuk memberi pendapat dan menyebarkan Ilmu,tue adalah hak mereka untuk menyuarakan pendapat ..

Lagipun berkahwin di Siam bukanlah sesuatu yang baik.Banyak keburukannya.Dan juga adalah berdosa berkahwin dengan menggunakan Wali hakim seandainya masih ada Wali..walaupun perkahwinan itu sah...tetapi berdosa..

Anak perempuan menidakkan hak ayah sebagai wali,dan membelakangi keluarga untuk berkahwin?siapa yang suka?penat-penat mak ayah jaga dari kecil hingga dewasa...tp tanpa memikirkan mereka nak kahwin tanpa izin..kan tak elok tue...Apabila anak perempuan berkahwin maka suami lah yang berhak ke atas isteri..kesian mak bapak pompuan tue..terputus hak tanpa restu

Pastu kahwin kat siam nie,byk masalah,antaranya kalau tak didaftarkan di mahkamah Malaysia,dapat anak nanti tak dapat daftarkan surat beranak...Then kalau suami tak nak ceraikan Isteri tue,nak gantung tak bertali pun boleh sebab isteri tak boleh nak tuntut fasakh kat mahkamah Malaysia sebab takda dalam rekod..

Kebanyakkan perkahwinan tanpa restu keluarga berakhir dengan penceraian...nie dah lama dah berlaku...

Alasan untuk mereka berkahwin di Siam adalah untuk mengelakkan maksiat..kenapa tak mintak izin keluarga je nak kahwin?kahwin gantung dulu..pastu nanti ada duwet baru buat kenduri...

Apa apa pun kahwin Siam banyak keburukan kepada sesebuah institusi kekeluargaan..menyebabkan kekecewaan,luka di hati mak ayah,memalukan keluarga dan mcm-mcm lagi..

So ada akal fikir fikir kan lah..jangan guna kepala lutut saja..nak buat apa-apa pun pikir panjang2..sayangi lah diri dan keluarga..


Yang tuduh Air Asia bersikap perkauman sebab tak boleh click link bahasa Melayu pun tak masuk akal..heeee....

Pelik Pelik..banyak sgt masa terluang kot dia nie..

3 comments:

Anonymous said...

Ada lagi manusia bengap mcm ni.umo dh 35 tp bebal sgt.rasanya mmg takkan ada siapa tampil bersama nya sb mmg yg lain2 tu dh terima pelbagai akibat kesan dr kawin lari/siam ni.dah berzaman perkara ini jd isu neagra dan kelaurga.cuma dia sdr yg mmg tk faham2.
Soal Air asia pun mahu dipertikaikan oelh krn diri sdr tk tahu berbahasa inggeris.lgpun,dr corak penulisan menggambarkan kematangan pengadu mmg tk cukup.asik tulis dirumah kawan,rumah sdr takder ke?atau mmg dia seorang yg merempat merata2,kerja menumpang menebeng rumah orang,tak bekerja krn itu tk mampu utk berkhawin secara legal dinegara sendiri.mmg B***H sgt manusia ni,nak naik mahkamah tp sbnrnya menjerut leher sdr!!!

Anonymous said...

sokong sensasi!! giler punya org.. berckp tk de asas agama lgsung.. ni org confirm tak pnh baca terjemahan quran.. org mcm ni kena baca hadis dpn dia.. tulah dunia akhir zaman.. kata para ulama dan ustaz bkn saja tk ambik kisah, siap ditentang lg. bangang!

sensasi said...

kan..sensasi pun hairan...dahla keje nye pengendali laman Wap...wap air la kot...haha..pelik la....haru biru dibuatnye

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-