Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Wednesday, August 11, 2010

Jutawan Jejai Beli Chevrolet Camaro ,Transformer Bumblebee, limited 4 buah saja di dunia

Share







Sensasi:Tuan tuan dan Puan Puan sekalian...Inilah antara sebabnya mengapa Jejai menjadi pojaan dan kegilaan dan rampasan wanita-wanita Jelita di luar sana..Selain Nora Danish dan Fasha ,Tiz Zaqyah turut dikatakan mahu merampas Jejai...

Iyee,Jejai memang super duper mewah okeys...dan yang Penting kemewahan itu tak perlu dipakejkan dengan Datuk-datuk yang berusia hampir sama dengan ayah masing-masing mahupun atuk masing-masing.. (kebanyakkan artis kahwin datuk yang usianya 2 hingga 3 kali ganda umur sendiri,bahkan tak hensem dan byk yg kerepot..nak kata cinta???errrrr...ntahla...cintakan harta mungkin?)...

Pakej kemewahan ini dtg dengan seorang Jejaka diawal 30-an,masih bertenaga,dan glemer,tanpa kerepot diwajah...Jadi sapa yang tanak kan beb...sensasi pun nak join sekaki..

Jejai baru-baru ini membeli kereta Bumble bee..yang dikatakan hanya ada 4 bijik je kat dunia nie...dan salah satunya milik kekasih Fasha Sandha...Jejai...

Selain kereta terbarunya..Jejai turut memiliki kereta Bentley,dan Lamborghini...dengan Plate kereta JEJ41...


when you got money..you get honey..




Kelihatan Fasha Posing Manja dan bangga disamping kekasih terchenta nya...abg JEJAI


1 comment:

donk said...

apa nak heran..bapak dia berapa lama pegang negeri perak..lepas tu pegang dewan negara pulak..sepatutnya dah jadi billioner dah...bukan setakat jutawan..he he he
yang artis pulak macam biasa le...tak da maruah...

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-