Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Saturday, August 21, 2010

Emak marah kalau mencarut

Share







seorang tua pernah memberitahu aku,

"jangan mencarut adik.. mencarut itu amalan syaiton.."

entah macam mana dia tahu syaiton suka mencarut aku pun tidak tahu.. tapi kadang-kadang kita tidak boleh lari dari mencarut.. cuba bayangkan satu keadaan di mana kamu sedang bermain SMS dengan teman wanita mahupun lelaki kamu.. tiba-tiba kamu kehabisan kredit, mesti kamu akan cakap macam ini,

"babi, kredit habis siaa.."

sampai sekarang pun aku masih tidak faham kenapa babi adalah mencarut.. masa kecil-kecil dahulu, aku selalulah sebut babi-babi ni.. sampai suatu masa itu, seseorang beritahu aku,

" kau ni selalu sebut babi.. kau tak takut masuk neraka ke?"

lepas ini, siapa yang cakap babi akan masuk neraka.. takut tak? takut tak? .. siapa ingat post aku tentang kereta mencarut? memang tidak sudah-sudah lagi mencarut.. tapi, aku rasa ini adalah yang terakhir.. betul..



ini yang terakhir okay.. jangan mencarut lagi okay..


Credit to Fatul A.R
Ape kes nie?

1 comment:

saya_arief said...

haha..kalo yang plate WTF tu cam ne..?

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-