Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Thursday, August 5, 2010

David Teo sudah memeluk Islam dan sembahyang berjemaah?

Share







David Teo memberi sumbangan peribadi kepada Keluarga Arwah Ismail Din
David Teo dalam watak sebagai tauke hotel


Sensasi :Baru-baru nie,mak sensasi bergossip la ngan sensasi kan...dia ckp "hari tue mak tengok kat Astro Oasis,David Teo bersembahyang Jemaah dekat masjid "...

Sensasi mula-mula mcm tak percaya..sensasi ckpla..hish,ye ke?sblum nie memang ada dengar David Teo meluahkan Hasrat untuk beragama Islam,tp tak de keluar gossip ke cerita ke kata David Teo dah masuk Islam pun..

Then adik sensasi mencelah,kata iye,dia pun tengok TV dengan mak masa tue,Siap ada tulis nama David Teo,masa kamera tumpukan kat David Teo yang sedang solat berjemaah..

Mak sensasi ceritala,kakak sensasi yang pernah menjadi pelakon utk Metrowealth S/B,ada pergi rumah David Teo,dia pun ckp,David dah memeluk Islam..(siapa kakak sensasi,tak perlu la korang amik tau..)

Yang herannya,sensasi carik dalam internet,tak jumpa pun..ape nie..takkan takde sape-sape yang nak mengebahkan berita gembira ini...kan.Kalau betulla Gossip nie,Alhamdulillah la..

David Teo sejak tahun 2008 dah ckp dia minat dengan Islam.Bulan June 2010 ,dia ckp di berhasrat peluk Islam..July 2010 mak sensasi ckp,dia tengok David Bersolat..hehe..

David pun pernah menghasilkan Filem berunsur dakwah dalam Filem Syurga Cinta.

David pernah tegur kat Pierre Andre yang dikatakan semakin terpengaruh dgn perkara negatif...nasihat David kat Pierre berbunyi mcm nie..

Ada yang kata Pierre semakin teruk, David perasan tak?

Dia macam budak-budak yang baru nak belajar jadi perangai liar. Saya simple saja. Orang muda kena ikut garis panduan yang syarikat bagi. Dia tak boleh buat sesuka hati. Sebelum buat sesuatu benda saya tanya seseorang itu setuju atau tidak dengan peraturan untuk terlibat dalam produksi saya. Kalau dia setuju, kita sign kontrak. Tapi kalau dia sendiri yang langgar kontrak, dia tak boleh marah orang lain.

Apa yang David nak nasihatkan Pierre?

You jangan lupa tulis ini ya, saya mau you tulis. Cakap pada Pierre, saya mau dia bertaubat dan sembahyang lima kali sehari. Ingatkan Tuhan. Saya pun ingatkan Tuhan sebab itu rezeki saya murah. Saya tak jadi kacang lupakan kulit.

TERBAEKK!!...haha

1 comment:

Anonymous said...

Alhamdulillah kalau betul dia dah msk Islam..

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-