Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, July 23, 2010

Sam nak tinggalkan Bunkface ?

Share









Kalau betul lah gosip ni, nampaknya ramailah gadis-gadis yang akan meraung!Sensasi dengar-dengar cerita konsert MTV World Stage yang bakal diadakan pada 31 Julai ini akan menjadi persembahan terakhir buat Sam.

Benar atau tidak gosip ini, tak tahu lah pula. Tapi kalau benar, apakah yang menyebabkan Sam membuat keputusan sedemikian? Adakah dia akan bergerak solo selepas ini? Macamana pula dengan Bunkface? Takkan berkubur macam tu je?

P/s: sensasi rasa tak mungkin kot,sebab Sam pernah berkata yang bunkface nie mmg menjadi kebanggaan nya kan kan..
Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-