Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Friday, July 2, 2010

Gossip Panas Dari MB :Juara Realiti [TERLAMPAU] Pukul Bini Orang Sarat Mengandung lepas tue bersetubuh depannya

Share







30 JUN 2010: Angin takde, ribut takde, tiba-tiba Murai Batu telah diberitahu tentang cerita panas seorang artis wanita yang telah dilahirkan daripada program realiti (bukan terbitan Astro).

Cerita panas ini cukup mengejutkan sebab si artis wanita juga merupakan seorang juara bagi sebuah program realiti yang disertainya itu dah mula tunjuk belang dan berperangai samseng macam perempuan jalang yang murahan.

Yelah, dahlah awak tu cuba nak rampas laki orang, lepas tu berani pulak nak 'bantai' isteri orang sesuka hati. Yang buatkan Murai Batu sedih dan geram tu sebab si suami perempuan tu pun sama naik jugak. Ikut sama bantai isterinya.

Astagfirullahalazim...Kurang ajar betul...Memang kurang ajar betul perangai si artis realiti ni yang tak sedar diri ni!

Yang si mangsa pulak sempat hantar kiriman SMS kepada bapa mentuanya sebelum diarebah dan tidak bermaya selepas dipukul teruk oleh si suaminya yang bengis yang juga adalah teman lelaki kepada si juara program realiti ini.

"Abah...saya baru je kene pukul dengan abang (suaminya) dan penyanyi itu. Lepas dia orang pukul saya, diaorang terus bersetubuh depan saya...".

Murai Batu dapat tahu cerita yang menyedihkan serta menyayat hati tentang si mangsa ini daripada saudaranya sendiri. Dia datang sendiri kepada Murai Batu untuk mengadu. Dalam masa yang sama, saudaranya mahu meminta keadilan terhadap kes yang melibatkan maruah si mangsa.

Jelas saudara mangsa lagi, mangsa yang dipukul itu baru saja selamat melahirkan anak perempuan di Hospital Sungai Buloh. Pun begitu, Murai Batu difahamkan, seminggu sebelum menerima melahirkan anak tersebut, mangsa telah dilaporkan menghilangkan diri untuk mencari suaminya di ibu kota sehingga tidak dapat dihubungi oleh pihak keluarga.

Tambah mengejutkan, sebelum menimang cahaya mata lagi, mangsa yang berasal dari Perak ini telah dipukul macam sampah serta didera oleh suaminya yang ketika itu tengah tangkap cintan dengansi artis realiti tersebut juga berasal dari negeri yang sama.

Bukti dan kesan pukul itu juga masih jelas kelihatan. Malah, keadaan mangsa sekarang ini lemah dan banyak kesan lebam dibahagian mata dan luka dibahagian tangan seperti dicucuh api rokok.

Yang paling mengecewakan adalah SMS dan babak pukul memukul ini dilakukan ketika mangsa dalam keadaan sarat mengandung lagi. Malah, ada juga saksi nampak si mangsa pernah dikejar suaminya kerana ingin melepaskan diri dari seksaan itu sampaikan air ketumbannya pecah.

Lebih memeranjatkan....artis berkenaan sekarang ini difahamkan sedang tersenyum lebar dengan meletakkan status di facebook dibawah tajuk 'tak sabar tunggu habis edah nak kahwin'. Dalam pada itu, selain bergaduh dengan mangsa, si artis genit ini juga ada menyerang adik mangsa dengan menghantar SMS berbau ugutan.

"Sebab aku ni artis lah aku boleh amik laki orang, bapa ko pun aku boleh amik," Begitulah kiriman SMS yang dihantar si artis baru yang perasaan popular ni kepada mangsanya yang telah dipukul sampai lebam.

Dalam kes ini, Murai Batu sudah pun mengetahui siapakah gerangannya si juara program realitri tersebut. Namun, Murai Batu masih menunggu bukti untuk dibawa ketengah. Yang penting, apa yang dilakukan artis ini sangat meloyakan serta memualkan. Malah, dia telah menggunakan statusnya sebagai artis itu ke arah jalan yang terkutuk dan salah. Murai Batu rasa, orang macam ni tak layak digelar artis, apa lagi dijadikan idola.


Murai Batu berharap pihak berkenaan dapat membalas perbuatan kedua manusia ini dengan adil sekali agar perkara sebegini tidak terjadi lagi. Murai batu juga harap perkara ini akan dibawa perhatian pihak polis. Biar si juara realiti program dengan kekasihnya si laki orang itu tahu yang langit tinggi rendah.


Sensasi:Sadisnyeerr...biar betul wujudnya org2 sebegini???dan pelbagai spekulasi dan siasatan dibuat oleh hazabedah sekalian ...
Klue2 yang diberikan oleh MB ialah,dat girl bukan Juara realiti TV ari Astro (AF)..so yg ada tggl lah dr terbitan TV3 dan RTM...pastinya melayu sebab sms dihantar kepada pak mertuanya dlm bahasa melayu..

Berasal dari perak..Walaupun Juara tetapi amatlah suam2 kuku sahaja..bahkan bukan suama org kenal dia..Sensasi pun tak kenal sbnarnye..

tp antara spekulasi yang dibuat oleh org ramai~ tentang siapakah Juara dari Perak

Konsert akhir Mystarz Lg musim ke-3 yang berlangsung di dewan Merdeka PWTC malam ini Ternyata persembahan ketiga-tiga finalis Mystarz Lg kali ini memang hebat dan meletop. Apiz, Tom dan Sarah ternyata berbakat, mereka bekerja keras bagi merebut gelaran juara Mystarz Lg musim ke-3 kali ini.. Tetapi keputusan lebih memihak kepada XXX (berasal dari Perak) kini sudahpun bergelar Juara Mystarz Lg musim ke-3.

tapi tak dapat disahihkan kebenarannye..memula sensasi ada teringat sapa lagi Juara Realiti TV perempuan? Stacy,Jac,Pija,...tak ramai sgt kans..Stacy sabah,Jac bukan melayu dan x suam2 kuku,Pija,sabah...

hee...tunggu je berita susulan nanti..

TP musykil la jugak Takkan TOM? dia kan dah ada anak lagipun dalam salah sebuah sosial network milik FC TOm,katanya dia benci lelaki kecuali anaknye jer..dan dia benci lelaki yg jahat..

hee... :P

Panas la Murai Batu nie,sapa sebenarnye gerangan hartis itew?mana la tau datang dari Rancangan Realiti RTM ker...

3 comments:

Anonymous said...

maybe WANA?

die pon juara gakz.... :)

Anonymous said...

Siapa ek? adakah TOM mystarz?

Anonymous said...

My Star LG & Tom Raja Farah
Agak pelik sikit topik yg I hendak perkatakan hari ni. Kenapa topik ini yg I pilih ? Ha.. kerana dua2nya ada kaitan. I bukanlah minat sangat pun dengan rancangan hiburan berbentuk realiti ni tapi disebabkan yg mengambil bahagiannya ialah anak buah I sendiri, so almost every week jugalah I mengadap tv. Tom atau Raja Farah (nama panggilan dia di kalangan keluarga ialah A'lah) ni sebenarnya ialah anak saudara suami I, ayah dia ni abang kepada suami I. I personally kenal dgn Tom ni secara dekatnya ialah semasa dia hendak menyertai Akademi Fantasia. Masa tu ayah dia meminta kami tolong hantar Tom pergi audition di Heritage Hotel kat Ipoh kerana kereta ayah dia rosak. So, kamipun pergilah menghantar Tom & ayahnya sekali ke Ipoh.
Kami bertolak awal pagi dan selesai hampir pukul 8.00 malam. Masa tu anakku Mayson masih kecil lagi, penat jugalah dia merengek kepenatan, begitu juga dengan kami puas menunggu. Tom hampir berjaya tetapi disebabkan kurang matang dalam menjawab soalan peribadi walaupun I & suami sudah mengajarnya tapi disebabkan oleh adanya kakitangan Astro yang nakal2 dan suka menjerat orang tu menyebabkan Tom terperangkap. Waktu itulah bermulanya Farah hendak menggunakan nama Tom kerana sewaktu kena soalan perangkap dia tersilap memberitahu yang dirinya sebenarnya tomboy dan sebagainya...
Selepas gagal menenpatkan diri dlm AF, Tom mula membuat hal. Dia mula berkawan dgn budak lelaki nakal, dan ada beberapa kali ayahnya meminta husband I keluar pergi mencari Tom pd waktu malam. Banyak lagilah benda yg dia buat sehingga memeningkan kepala kami semua. Mungkin waktu itu, dia masih terlalu muda dan tidak matang. Kali terakhir I berjumpa dgn Tom ialah di rumah sis in law I kat tmn sentosa, taiping. Masa tu ialah hari raya, dia entah muncul dari mana tiba-tiba pergi duduk di sebelah I dan bersembang dgn I sekejap, kemudian entah bila dia dah menghilangkan diri. Dua tahun lepas, kami terserempak dgn dia bersama kakaknya (sayang) dan anak2 sayang di restoran Bahtera dkt jalan Kuala Kangsar. Dia dan kakaknya datang bersalam dgn kami, tapi Tom dah banyak berubah dgn mekap tebal di muka dan celak mata yg sgt hitam dan tebal. Dia memberitahu yg dia menyanyi di sebuah kelab di Melaka. Ya.. itulah kali terakhir kami berjumpa dgnnya.
Tahun lepas, sekali lagi kami melihat Tom melayakkan diri sampai ke Hollywood,dalam pertandingan Road to Hollywood bersama penyanyi yg dah terkenal spt Sarah Raisuddin, Bob AF dll, sebelumnya dia mendpt tempat kedua dlm pertandgn nyanyian anjuran beras jati. Melihatkan prkembangan dirinya, tentu sekali kami merasa bangga, suaranya bertambah sedap dan mantap. Tahun ini, bila dia menyertai My Star LG, kami dah dpt mengagak dari awal yg dia bakal bergelar juara kerana peserta2 lain tu bukan saingannya. Tom mempunyai banyak pengalaman menyanyi di atas pentas terbuka, dulu sewaktu di Taiping dia selalu masuk pertandingan2 nyanyian di tapak2 ekspo dsbnya.
Malam tadi, terbuktilah telahan kami benar. Tom menjadi johan pertandingan My Star LG. Tahniah ! Semoga nasibnya akan berubah selepas ini dan cita-citanya hendak menjadi artis akan tercapai. Kami hanya mampu mendoakan yg terbaik utk A'lah dari jauh sahaja... harap2 selepas ini A'lah mampu merubah nasib abang (ayahnya) yang sudah tua dan terpaksa bekerja di stesen minyak itu. Melihatkan senyuman ayahnya dan mesej yg dihantar kpd suamiku semalam, tentu ayahnya sangat bangga dengan kejayaan Tom itu dan semoga yang baik akan berkekalan selamanya.... Buat orang2 yang berprasangka buruk kepada kami suami isteri, ketahuilah kamilah orang yg paling awal bersama A'lah sewaktu hidupnya dalam kesusahan.

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-