Search in my-sensasi !! upgraded

Loading...

RECENT POST @ Entri Terkini

Monday, July 12, 2010

Gambar Saat Bahagia Fasha- Jejai Sebagai pasangan kekasih

Share







Sensasi :Setelah Declare sebagai pasangan kekasih kepada wartawan dan orang umum,kini gambar-gambar mesra Fasha dan Jejai tak boleh dipertikailkan lagi..kalau dulu mungkin org akan rasa mcm hipokrit la sebab kata bukan kekasih tp sentiasa bersama...kononnya kawan sahaja..so org tak leh terima,skrg dah declare ada pulak pihak yang menghina Fasha kononnya dia syok sendiri..itu sensasi rasa sgt tak masuk akal la...Jejai tue mmg tergilakan Fasha sgt2

Skrg Fasha dan Jejai semakin bebas utk dilihat kemana sahaja bersama...

Sensasi tgk kan,dari rupa Fasha ngan Jejai nie mcm ada keserasian,mcm ada persamaan tang mata kot...ngan senyuman...so kira match la jugak pasangan nie walaupun Fasha Jelita dan Jejai cuma manis je.. :P (ada org kata Jejai muka cam indon buat rumah) haha..xbaek taw korang

Dari gambar-gambar Fasha dan Jejai terpancar riak bahagia antara mereka..They're in love..So apa lagi cepat2 lah kahwin untuk lebih membahagiakan lagi hubungan yang sedia ada..








No comments:

Related Posts with Thumbnails

Anda Pelawat yang ke-